Hier dan weer een springles van Pebbels en mij.
Vorige topic : smurffie @ [SPR-ITP] 1e springles met Pebbels
Donderdag hadden pebs en ik ondanks de warmte gewoon een crosslesje. Wat erg lekker verlopen is
Pebbels en ik hebben niet echt een niveau, we starten namelijk geen wedstijden. Wel onderlinge wedstrijden en oefencrossjes
.Springen verschilt heel erg in hoe hoog we springen waar we mee bezig zijn.
Met de cross gaat het vooral om grenzen verleggen en "enge" hindernissen springen, maar ook om controle, goede lijntjes en hoogte.
Ik ben vooral ook bezig met mijn houding, wat het grootste probleem is. Pebbels springt zo goed als alles wel, dus nu eerst even aan mezelf werken :
* Vaak meer meegeven
* tenen zijn nogsteeds een ramp.
* meer boven het zadel blijven (niet zo op de voorhand.)
Pebbels is trouwens niet van mij, maar ik ben de bijrijdster van Moyra @ bokt. Tevens ook degene die de foto's gemaakt heeft, voor beide bedankt!

1. Lekker rustig terrein rond.

2.

3.

4.

5.

6. Landing.

7.

8.

9.

10.

11.

12.Dan 1 uit een rijtje.. deze vind ze erg moeilijk (zijn 6/7 inuitjes waarvan de boomstammen steeds verhogen.) maar gaat al steeds beter.

13.En dan de laatste springfoto (L) deze ben ik wel trots op
vond hem eerst echt onwijs eng. Maar toch gesprongen en ze haalt m met gemak
!
Dus wat vinden jullie ervan? ik hoop op een paar onderbouwde reacties waar ik lekker mee kan gaan werken

Dan nog even voor de mensen die mij gevolgt hebben. (sorry mods, weet dat het er niet bij hoort, maar hoop dat jullie hem willen laten staan.)

Ondertussen rijd pebbels weer met mij over de weg naar les, wel met ander paard en eigenaar erbij
veiligheid voor alles
Dit gaat prima
(voor de echte volgers : deze foto is zo'n 400 meter voor de plek van het ongeluk. deze plek ben ik ondertussen ook weer zonder problemen langsgereden.) 

maar gaat wel de goede kant op

Knap hoor