Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amadeo schreef:Gun je paardje de tijd, wat maakt het uit dat hij nu balkjes eraf gooit? Of wil je binnen 2 jaar M2 springen ofzo? Ik zou me er niet druk over maken. Je kan wel wat varieren, een drafbalkje ervoor en of het afzetbalkje iets verder weg. Maar niet te vaak en te veel en zeker niet te hoog en ook niet te lang doorgaan. hang eens een sjabrak (of2) over de balk, maak het leuk en interessant, het obstakel waar hij overheen moet. Maar met mate dus!
Yvonniej schreef:Amadeo schreef:Gun je paardje de tijd, wat maakt het uit dat hij nu balkjes eraf gooit? Of wil je binnen 2 jaar M2 springen ofzo? Ik zou me er niet druk over maken. Je kan wel wat varieren, een drafbalkje ervoor en of het afzetbalkje iets verder weg. Maar niet te vaak en te veel en zeker niet te hoog en ook niet te lang doorgaan. hang eens een sjabrak (of2) over de balk, maak het leuk en interessant, het obstakel waar hij overheen moet. Maar met mate dus!
M2 springen.. Hier spreekt een kenner.

en lekker af en toe blijven oefenen.