Quasito (v. sjapoer) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ies_

Quasito (v. sjapoer) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 10:54

sinds een tijdje doe ik quasito van _Simone erbij! Lachen we hebben de laatste tijd vooral buitenritten gemaakt dus het dressuur gaat nog niet helemaal zoals het moet, daarom krijgen we ook les. Vandaag zijn we ook weer een beetje aan de slag gegaan en hebben we een sprongetje gemaakt! Ik heb nog geen niveau en ik rijd ook geen wedstrijden. Hier de foto's :

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding

10.Afbeelding

Groetjes,
Isa
Laatst bijgewerkt door Ies_ op 01-08-08 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Quasito (v. sjapoer) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:01

Hoi,

een paar tips voor je:
-Je beugels mogen best wat korter! Vooral met springen, zoals je ze nu hebt heb je bijna geen steun om goed in verlichte zit mee te gaan. Maar ook voor de dressuur mogen ze best wat korter.
-Je zit soms erg ver achterop je zadel, let erop dat je in het diepste punt blijft zitten
-Soms zit je een beetje in stoelzit, maar dat komt voornamelijk omdat je zover achterop je zadel gaat zitten
-Op de eerste foto heb je je ellebogen keurig in een knik maar met draven houd je je armen rechter, probeer die knik erin te houden
- Ik vind dat je keurig rechtop zit!
-Je handen houd je soms heel mooi rechtop, maar soms ook een beetje plat. Hou ze in de gaten, zulke foutjes sluipen er snel in. Je geeft met springen wel heel mooi mee.
-Probeer een beetje te werken aan nageeflijkheid van de pony. Het hoeft nog niet meteen te lukken, maar ik zie je nu ook niet echt iets proberen. (is misschien ook een momentopname)

Lees ook de nieuwe regels voor HAW nog eens door, je moet nog wat dingen melden over niveau etc. Anders wordt het topic gesloten Knipoog

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:42

Haa Ies,

Zag er goed uit, wel op letten dat je je hakken goed uitdrukt.
En inderdaad wat hierboven al staat je armen, goed een knik erin houden.

Het gaat nog wel goed komen met jullie, straks rijden we samen ZZ met Lance & Quaas! Haha!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:45

Ik ben het helemaal eens met brigitta, en ik zou lekker gaan lessen op dat paardje Haha!

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 08:12

brigitta1987: kijk daar heb ik wat aan! ik zal erop letten! Lachen
taat: of course, maar ik blijf dan wel altijd een beetje beter *LOL*
sarah_m: ja dat doe ik zeker, dankje!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 08:17

Ziet er opzich best netjes uit, probeer je handen iets meer te dragen en rechtop.
Rest van de tips zijn al gegeven. Succes er nog mee Knipoog

Alleen je post voldoet niet helemaal aan de HAW regels Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:05

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet