Wie heeft zijn rijpaard voor de Kar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tomcat701

Wie heeft zijn rijpaard voor de Kar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 10:53

Zo als de vraag luid Haha!
Wie heeft zijn rijpaard voor de kar?
Ik heb een 8 jarige KWPNer die ik misschien wil beleren voor de kar.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Tips?

Natascha

Re: Wie heeft zijn rijpaard voor de Kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:16

ja ik. Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen in het Bokt gedeelte AR (aangespannen rijden) omdat daar de meeste menners zitten. Toen ik mijn paard kocht deed zijn vorige eigenaar springen/dressuren. Ik ben overgestapt naar western en vorig jaar ben ik met mennen begonnen omdat we al een tijdje op een stal vol menners stonden. Ik mag zeggen dat het super is gegaan, zkeer voor mijn paard. Zelf vond ik het aanleren van Achenbach het moeilijkste maar dat went ook heel snel Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:03

Wat is een rijpaard? Ken meerdere die hun KWPNer/NRPS oid oid voor de wagen hebben.

Mijn shetten die veel ohz gereden worden (en ook op wedstrijd uitgebracht worden) worden ook fanatiek voor de wagen gereden.

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:27

Wij rijden ons rijpaard ook voor de wagen. Mijn vorige eng.volbl.stond ook voor de wagen. Alle paarden moeten het in principe kunnen. Een kwestie van gewenning. Haha!

bia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:28

ik heb mijn ponys ook beleerd voor de kar een welhsje en een schet en binnekort ook een welhs x arabier !! hebe r zin in Lachen