Ik ben sinds het begin van deze maand bezig met het inrijden van Oant Moarn, ze is een 4-jarige friese merrie van Fetse x Jacob.
Voordat ik begon met haar in te rijden heb ik haar een maand lang gelongeerd met de dubbele longe, hierdoor ging ze onder het zadel al heel snel ontspannen en volgt ze mijn hand heel goed. Deze foto's zijn van vandaag en dit was de 11e keer dat ik op haar reed, aan het einde heb ik voor het eerst ook even zonder zadel uitgestapt ze deed dit heel braaf ondankt dat er een vrachtwagen met kraan bezig was de mesthoop leeg te halen naast de bak.
Vandaag heb ik ook voor de 5e keer gegalopeerd, dat vind ze nog erg moeilijk en kost haar veel energie maar het gaat elke keer weer beter.
Mijn commentaar is dat ik meer voor me moet kijken en niet naar beneden, dan zit ik ook gelijk veel rechter.
Hier zijn de foto's:

Dit vind ik een heel fijn beeld
alleen moet ik nog wat rechter gaan zitten

Dit waren de foto's, ik ben heel benieuwd wat jullie van Oan Moarn vinden, ik ben in ieder geval super trots op haar hoe goed ze haar best doet.
Dus als je hier toch bent laat dan maar een berichtje achter.
Groetjes Margo

Probeer hem altijd ietsjes met zn neusje voor de LL te houden, ze gaan te gemakkelijk rollen en dan krijg je ze er niet meer uit.. dat kan jedus beter maar gelijk voorkomen