beppie is een haflinger merrie van 5 jaar oud en ik ben al 3 jaar haar trotse eigenaar!
we zijn in jan. dit jaar begonnen met knhs maar door dat beppie tot 2 keer toe vlak voor een wedstrijd licht kreupel liep hebben we nog maar 4 keer gestart, maar in die 4 keer hebben we ze wel allemaal een poepie laten ruiken
we hebben namelijk al 10 wpten en zijn de B zo goed als uit. zondag 3 aug. hebben we onze eerste L1 wedstrijd, super spannend dus!bep kan af en toe super sterk en drammerig worden en dat let ze totaal niet meer op me been hulpen,
we zijn op het moment heel hard aan het oefenen op het wijken, strekken, SB en sins 3 dagen ook met tavers.
met het wijken wil ze nog al eens als een gek opzij gaan
strekken gaat wel redelijk goed, ze vind dit wel moeilijk waardoor de eerste 3 á 4 passen super goed gaat en daarna valt ze uit het ritme en gaat ze dribbelen. SB gaat ook wel redelijk maar als bep iets moeilijk vind gaat ze drammen om onder het werk uit te komen, dus ben ik dan meer bezig om de controle terug te krijgen dan met me benen aanwijzingen te geven.
travers gaat eigelijk super goed! het ziet er wel nog niet uit maar ze probeerd het wel!
verder wil ze wel eens op de voorhand vallen omdat ik dan te veel bezig ben met het terug rijden en dan wil ik me benen nog wel eens vergeten, maar dit gaat al steeds beter.
mijn verbeter puntjes zijn: * mijn VOETEN, hier kan ik me zo dood aan ergeren! maar hoe hard ik het ook probeer ze blijven altijd naar buiten staan
* soms mijn iets te strenge handen.
nou kijk en geniet
p.s. de foto's staan niet in volgorde.
instappen, ik buig dan altijd veel in zodat ze lekker los word.

stukje wegrijden

iets strenge binnehand.

van hand veranderen

poging tit strekken.

hier valt zie ds iets op de voorhand

onze poging tot travers, ziet er toch niet heel slecht uit voor na 3 dagen oefenen?

dat waren ze dan,
de foto's met dank van larissa (luna_19) hier op bokt. bedankt
ben benieuwt wat jullie er van vinden groetjes elizah
.