een 19-jarige, nog écht ouderwetse merrie met een eigenwijze kop erop. Ze heeft energie
voor tien, ook al ziet ze er niet echt zo uit, en ze is een onwijze knuffelkont. Eigenlijk is
ze van m'n moeder, maar ik vind het erg leuk om op rond te hobbelen en ik heb d'r sinds
kort opgepakt. Na 2 weken stil staan vond ik het maar weer tijd om er op te klimmen.
Penny voorspelde alweer een marteling...
Nouja, in haar ogen dan, haha. Voor mij is het echt een piece of cake. Maar goed, aangezien het een oude tante is mag het ook
wel. En helemaal omdat er een veulentje aankomt volgend jaar

Met Karel heb ik in een onwijze dip gezeten, het ging een tijd niet goed en er waren echt
momenten dat ik dacht: 'Ho, stop, laat maar zitten! Ik ga er niet meer op. Voor mij niet
weggelegd.' Meneer ging met mij bijna door het draad een aantal keer, en ik vond het zo
eng... Maar ik durf hem nu aan te pakken en goed door te rijden, dus we klimmen langzaam
uit onze dip na een trainingsweek.
Wat ik wel moet zeggen is dat ik zaterdag van de trap ben gevallen en mijn spieren en rug
daar een flinke klap van hebben opgelopen. Mijn houding zal dan ook niet super zijn, maar
ook deze is ernstig verbeterd, tot mijn opluchting.
Karel;

Dit zijn twee foto's van Karel en mij, nog lang niet echt het 'perfecte' beeld, maar vergeleken
met mijn vorige topics zie ik toch wel vooruitgang. Meneer loopt een stuk ronder, ik zit een
stuk netter en ontspannender. Verder zijn dit niet echt foto's waar ik commentaar op nodig
heb ofzo. Ik weet wat ik fout doe, en dit waren echt de nette momenten van dat ik reed. De
rest was wat minder fijn, meneer ging er weer een aantal keer flink van door...

Liefde is...

Penny;

Hét bewijs; Een paard 'in de krul trekken' en 'goed door laten buigen' gaat ook zonder veel
getrek en gepluk. Ik ben wel trots op mezelf

Dressuurtutjes

Rechts een beetje laten buigen, mevrouw zit daar een beetje vast. Mooi verzameld voor
haar doen. Ik vind het top van d'r.

'Ik wil geen knuffels, zout op, ik wil naar stal en lekker worden afgespoten!'

En mijn 'all-time-favorite'; Penny lekker op d'r wildste!
Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie vriendelijk commentaar geven waar ik wat aan
heb. Als de Klassieke dressuur je niet bevalt, of je hebt er een slechte ervaring mee, sorry,
dan kan je beter geen commentaar geven. Ik zoek mensen die mij écht verder kunnen
helpen en met dezelfde methode als ik bezig zijn.
Groetjes
! en ik vind dat je echt heel erg netjes zit! en 19 jaar voor de haflinger zou je niet zeggen!