Vorige week waren ze op Dressuur- en springkamp in het Bloso-centrum in Waregem. Mooie gelegenheid voor mij om ze nog eens op te zoeken en nog eens mooi op de foto te zetten. 's Morgens was er al springtraining geweest en in de namiddag hadden ze dan dressuur. In de dressuurring op het gras, wat natuurlijk weer wat extra mooie foto's opleverde.
Samen rijden ze op B-niveau, beginnend naar L-niveau. In de les werd er vooral gewerkt naar ontspanning en ook aan de oefeningen die ze later in de week in hun dressuurproefje kregen.
Dressuurproefje is ook goed gegaan later die week, ze werden vijfde. In het springen werden ze 6de. Iza was zeer tevreden met het dressuurresultaat.
Verder zal zij ook wel nog commentaar kunnen toevoegen indien nodig. Hier komen de foto's dan.
Eerst werd er met lange teugel losgestapt, maar daar heb ik geen foto's van.
1/Stappen over de diagonaal

2/Stappen op de andere hand

3/Drafje, op de cirkel

4/Nogmaals

5/Drafje verruimen op de diagonaal

6/Hier weer verruimen dacht ik

7/Middellijn oprijden

8/Tussendoor wat stappen

9/Galopje op de volte

10/Draven

11/Nog maals

12/Hier werd ie een beetje vrolijk in de galop had ik de indruk

13/ Nog eens de twee samen na het rijden

Ik vind ze er zelf fantastisch op vooruit gegaan. Zowel wat betreft vorig jaar en zeker vergeleken met 2 jaar geleden. Bij spirou is vooral het ontspannen zijn heel mooi teruggekomen (3 jaar terug ging je hem zeker niet als deze pony herkend hebben). En ondanks het warme weer toch mooie prestatie

hakken mogen ook iets meer uitgedrukt worden, dan wordt het plaatje echt compleet