we reden de E en de A
hier zijn enkele fotojes
commentaar is altijd welkom
zelf valt me vooral op dat ik nogal naar voren zit

zo, dit waren ze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BLK schreef:Wat een onwijs geweldig beesie! En ook een hele leuke combinatie. Nog heel veel plezier en succes!
Owja.. en als commentaar mag je in de galop inderdaad wat meer op je kont gaan zitten.
Zoals je al zegt, recht op, en op je kont zitten in de galop, en volgens mij kunnen je beugels een gaatje langer. Verder ziet het er echt super uit! MyHorseGirl schreef:Idd, wat een geweldig mooi paard!Zoals je al zegt, recht op, en op je kont zitten in de galop, en volgens mij kunnen je beugels een gaatje langer. Verder ziet het er echt super uit!
Oakland1990 schreef:Ik had je proef daar al gezien, en aangezien ik rijtechnisch commentaar moet geven: Beugels gaatje langer en wat rechter zitten in galop
Oakland1990 schreef:ik heb ook leren rijden bij een springruiter, en ik hel dan weer meer achteruit dan vooruit. Misschien helpt het als je voor jouw gevoel net achteruit "hangt"?
zeker op wedstrijd, maar eens ge dat gewend zijt gaat dat wel vanzelf beter.
! Daar zul je vast heel trots op zijn.
. Blinnii schreef:Wat een knap paard! Daar zul je vast heel trots op zijn.
Als commentaar heb ik dan toch ook echt het niet naar voren en op je kont gaan zitten, maar ik kan me er niet uitdrukkelijk aan storen.
Oh, en let er op dat je je armen mooi aangesloten houdt, hier en daar steken je ellebogen wat ver naar buiten.
De aanleuning ziet er mooi constant uit en ik vind het een fijn en vriendelijk beeld geven.
Ga zo door zou ik zeggen.
.
.
.