het was de bedoeling dat ik beide paarden mee zou nemen maar Wilke raakte een paar maanden geleden geblesseerd en zit nu nog in de opbouwfase, maar ik heb ze toch allebij meegenomen.
Even wat info over Wilke:
Hij is een 9-jarige hengst en loopt Z1 (voor zijn blessure dan) en hij is 1.72
Het was wel leuk voor hem om weer op zijn oude terrein te zijn (toelichting: Ik heb Wilke van Tineke Bartels gekocht en hij heeft daar van zijn 4e tot zijn 8e gestaan). Tineke was er helaas niet om haar vriend weer eens te zien maar Ike had haar wel aan de lijn gehad en Imke vond dat hij er goed uit zag (pfoe hele opluchting
)De trainingsweek was echt super leuk. We hebben veel geleerd maar het was jammer dat Wilke niet mocht doen. We moesten ons nog aan een strak schema houden maar het belangrijkste is dat het goed komt (en zo ziet het er wel naar uit
)Niet hele spectaculaire foto's dus deze keer maar ik wilde ze toch met jullie delen. Houd er dus rekening mee dat we nog niet volop in training zitten en nog niet super mogen verzamelen/ uitstrekken etc. maar gewoon lekker rijden, conditiopbouwen en spieren opbouwen.
Waar we nu vooral aan werken is:
- reactie op het been / activiteit
- ontspanning!!!
We hebben ook lang en laag gestapt en gedraaft maar dat heb ik geen foto's van.
Hier komen ze dan:

stappen in de binnenbaan tussen het draven door en rechts wat doorvragen.
volgens mij heb ik lol

nog een keer stappen

buiten stappen. Wilde manen

het zelfde

wat meer terug rijden in stap

ik weer met m'n blije hoofd

drafje

even wat mer lengte maken in draf

Rondje stappen onder toezicht van Imke Bartels en Sunrise

ik zit weer eens te banketstaaf op me paard
tips, vragen etc zijn altijd welkom maar graag wel opbouwende kritiek

edit: het ITP topic [ITP] Wilke C ITP op Academy Bartels