Ik had een paar weken terug noordhollands kringkampioenschappen bij onze vereniging. Daarbij was ik kampioen geworden van de C-pony's M2. (was overigens ook de enigste in het M2 c pony haha)

Alle kampioenen hadden een wit wedstrijd dekje gewonnen en jawel, ook nog een les van een internationale springamazone Babette Rongen (ik had nog nooit van haar gehoord)

Vandaag dus de les gereden. En het was BLOEDHEET! maar goed, ik heb errug lekker gereden. ik zat in de laatste groep en er was iets fout gegaan dus wij waren de enige groep met drie personen. maar daar deed ze helemaal niet moeilijk over, we reden gewoon bijna een uur ipv een half uur

Eerst even voor gesteld enzo, Babette was helemaal gek van Vlekkie. Maar ze vond het wel een bijdehandje, vertel mij wat }-)
**hier de fotos dan maar** kleine selectie, moeders had 264 fotos gemaakt

1#Even luisteren, en vertellen over vlekkie

2#

3#

4#halsje iets extra doorvragen voor in de wending

5#Even goed luisteren naar Babette

6#

7#Pasje verruimen

8#

9#Geconcentreerd koppie

10#inzet SB

11#

12#En een heeeeele brave pony..

*Haar opmerkingen waren, dat de travers nog iets beter mochten, ze mocht nog iets meer. Daarvoor heeft ze tips gegeven.
En een heel groot compliment dat ze me gegeven heeft is dat Vlekkie een goede achterbeen techniek heeft. Daar hebben we nou net zo hard op getraint de laatste tijd en het is dus echt verbeterd! dus ik ben heel trots op mijn meisje. en zelf heb ik ook echt heerlijk gereden*
*o/*
Annemarie