Vorige week was mijn vriendin er we gingen nammelijk samen op onze paarden rijden en paar weekjes daar voor was mijn vader geweest op foto's te maken.
Ik rijd Anthar nog niet zo lang net een paar weekjes.
Ik wil graag met anthar wedstrijden rijden en agenzien het niet meer kan met me eigen paard hebben me zus en ik 'gewisselt' me zus rijd nu vaak de mijne en ik anthar.
Anthar bokte altijd heel erg hoog als ik aangaloppeerde omdat die als ware in de knoop zat met z'n achter benen.
Dit heb ik hem afgeleert en nou loopt die niet meer zo gespannen.
Me zus was nooit echt bezich met aan de teugel rijden maar we wisten wel dat die het kon.
Maar hij deed het echt alleen als die er zelf zin in had.
Als hulpmiddel heb ik hem tijdelijk met slof gereden toen snapte hij gelijk wat de bedoeling was.
Toen me vader weer is kwam om foto's te maken zij die probeer maar is een keer zonder slof zo gezegt zo gedaan.
Het is eerste kwartier snapte hij het niet echt maar later wel sindien rij ik hem weer zonder ,enkel met een martingaal omdat hij er soms knoerhard er vandoor kan gaan...
Anthar heeft een maand geleden een klein ongelukje gehad waardoor die weer hellemaal het vertrouwen in mij kwijt was het kan er dus soms wat gespannen uitzien.
Anthar is een mixje waar groninger , fries , arabier in zit.
hier de foto's :

Mooie foto

Wat gespannen

Is al Beter.

Wat ik hier met mijn handen doe?

Ook wat gespannen en ik moet naar voren kijken.

Zo was mijn houding eerst ik ga echt heel weinig mee...

en zo is het nu. Ik heb het idee alsof ik teveel meegeef.

hier moet ik naar voren kijken.
Na deze foto was de fotograaf er bijna afgevallen ze en daarmoest ik lachen maar ze had nog net deze foto gemaakt.
Normaal hebben we er een grondbalk onder liggen maar omdat oppeens alle hindernisbalken weg waren en ik optijd weer naar huis moest deden we het maar even zo.
Ik krijg af en toe les van me vader en ik rij nu bij een stal waar ik ook heel erg veel tips krijg en waar ik ook heel veel leer.
Cometaar mag maar hou het netjes.
( je hoeft niks te zeggen over dat ik geen cap op heb dat is mijn eigen risico.)
groetjes doreen.
, TS ik heb ook in je profiel gespiekt, maar daar zie ik ook geen foto's alleen foutmeldingen dat de afbeedling niet meer bestaat of verwijderd is..