Het leek me wel een keer leuk om aan de andere kant van nederland een wedstrijdje mee te pikken dus vandaar.
Dit was de 4e keer dat Guess in het Z1 gestart werd en het is nog een beetje wennen.
Guessje is de laatste tijd voornamelijk diep laag en rond gereden en wanneer ze meer moet oprichten dan komt er een klein middelvingertje en zegt ze neeee ik moet lekker diep laag en rond.
Dit gaat al steeds beter en hier krijgen we natuurlijk ook begeleiding mee, maar zoals alle problemen die we tegen komen als ruiter is ook dit niet van de een op de andere dag opgelost.
Op de foto's kun je ook zien dat ze er vaak te rond doorheen is en teveel met haar kin richting haar borst komt.
Toch was ik zeker niet ontevreden van de proeven
We kregen de 1e proef 198 en de 2e proef 197 punten (2e proef had ik een grote fout)
We hebben dan wel geen winst gereden maar ze deed het toch zeer goed. Op concours kan het niet ineens 10x beter als in de training

Het was een zeer regenachtige dag en de bodem leek eerst heel goed maar bleek heel zwaar. De paarden zogen zich vast in het zand en hadden dus veel moeite met impuls behouden.
Mijn houding is en blijft een zeer zwak punt. Dit komt doordat ik een blessure heb ik mijn rug. Dit mag ik eigenlijk niet als excuus gebruken natuurlijk maar dit speelt hierbij een grote rol ookal werk ik hard om het te verbeteren. Ik heb betere en mindere dagen.
Als je hebt gekeken natuurlijk graag een berichtje met opbouwend commentaar

1. Binnenkomen

2. Close up

3. Schouderbinnenwaarts

4. Middenlijn

5. Appuyement

6. Middenlijn naar afgroeten

7. Relaxen

En verder, vind ik je houding niet zo slecht hoor. je paard loopt soms iets te diep, maar daar werk je zo te lezen al aan!
Zo erg is Guess ook weer niet toch?