Ziezo (v. Veenstra's promise)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariekje20

Ziezo (v. Veenstra's promise)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 15:55

Ik heb een tweede topic gemaakt, want in die andere zaten veel fouten en ik kon het niet meer veranderen (ben nog niet zolang op bokt dus snap het nog niet zo goed allemaal)

Ziezo is een 4-jarige ruin van Veenstra's promise. Ik heb hem nu een ongeveer een half jaar. Hij heeft al meer op bokt gestaan, maar dat is nog van de vorige eigenaar dus misschien herken je hem nog. We zijn ook bezig met wedstrijden en dat gaat heel goed. Ik was binnen 5 wedstrijden door de B heen. Bij de Kiviet in wassenaar ben ik voor het eerst L1 gestard, ik heb toen twee dagen meegedaan daar en heb binnen die twee dagen 7 winstpunten bij elkaar weten te rijden.

Ras: welsh
Vader: Veenstra's Promise
Moeder: Promise
leeftijd: 21-07-2004

Hij is de laatste maand in een hang fase, dus we zijn veel overgangen aan het maken dat hij meer het achterbeen gaat gebruiken en dat hij niet alles op de voorhand gaat gooien. Hij loopt af en toe ook wat opgekropt, maar dat heeft ook allemaal hier mee te maken hij loopt niet helemaal lekker in zijn hoofd hals houding.

* Je ziet ook dat ik mijn schouders laat hangen, maar dat komt om dat ik rug problemen heb en daar door zit ik niet helemaal in de goede houding
* En ik moet mijn tenen niet naat buiten draaien, maar naar binnen

volgens mij was dat het wel, maar als jullie nog meer zien hoor ik het graag en laat gewoon even een leuk bericht achter

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

mariekje20

Re: Ziezo (v. Veenstra's promise)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 16:20

Niemand die een berichtje achter wil laten !!! Scheve mond

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:23

Kwijl

Wow, echt een plaatje!

'T ziet er heel goed uit hoor, het enigste wat ik op kan noemen zijn inderdaad je tenen, da's niet zo heel erg maar voor het gezicht is het mooier als je ze naar binnen draait.

Ziet er echt heel goed uit, nog heel veel plezier met dit mooie beestje! Haha!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:24

Rustig.

Ten eerste het is warm weer ten 2e het is weekend ten 3e je mag je eigen topic neit omhoog schoppen. Ik vind het der netjes uitzien. Je moet alleen proberen je handen netter rechtop te houden.
Laatst bijgewerkt door Veseosunce op 26-07-08 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:25

Soms moet je wat meer geduld hebben...want er zijn ook veel mensen op stal of op vakantie.

Wat een leuk paard heb je. Je verbeterpunten geef je zelf aan.
Oja je hebt zeker wel eens op de Kleihoeve gestart want daar staat mijn paardje.

mariekje20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 16:32

bedankt voor de berichtjes

@ Jetske ben heel rustig hoor maar ik dacht ik wil nou wel eens horen wat andere er van vinden
@roosje84 Ik heb normaal gesproken veel geduld alleen vandaag niet haha maar ja start vaak op de kleihoeve

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 16:37

Ginny start op mijn fjordenmans in het L1...komen we elkaar vast nog wel eens tegen Haha!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 19:59

Leuk paard heb je. Ik heb het vermoeden dat je je handen wat vastzet tijdens het rijden, misschien daaraan denken?

Verder vind ik dat je een mooie beenligging hebt en een mooie houding. Succes en ga zo door Lachen Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:18

Wat een prachtige beesie zeg! Lovers
Ik heb hem altijd al gaaf gevonden! ( want hij stond eerder toch ookal op bokt of was dat een andere Ziezo? )
En wat super van jullie dat jullie de wedstrijden zo succesvol beoefenen, echt top!
Het rijden ziet er erg netjes uit maar ik vind hem soms net wat te opgekropt lopen.
Verder mag jij wat trotser op je paard zitten want je hebt een prachtig paard onder je kont dus dat mag dan zeker wel!
Veel plezier en succes nog met je topper en hopen snel weer van jullie te horen

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:33

Commentaar heb ik in het eerdere topic gegeven.
Ik zal het andere topic wel even voor je temmen Lachen

mariekje20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 15:47

bedankt voor de berichten

Kimoralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:13

Jetske schreef:
Rustig.

Ten eerste het is warm weer ten 2e het is weekend ten 3e je mag je eigen topic neit omhoog schoppen. Ik vind het der netjes uitzien. Je moet alleen proberen je handen netter rechtop te houden.

Ik vind haar handen hoog genoeg het ziet er niet uit als je je handen 10 cm van de schoft houd Ik heb zeker geen commentaar ! Lachen
Mooi paard loop goed Haha! En leuke bandages en dekje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:45

Je mag maar 1 topic per week openen op HAW, zie ook de nieuwe regels : [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 Als je iets wilt aanpassen / aanvullen of veranderen dan kun je daarvoor een moderator pb'en of het topic TEM'en. Voor meer uitleg over de TEM : http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_k ... pEenMod.3F

Daarnaast is het niet toegestaan om je topic omhoog te schoppen voor meer reacties, gewoon rustig afwachten, men reageert vanzelf.

Omdat je andere topic ouder is en meer reacties bevat sluit ik deze. Zie ook : [HAW] Ziezo (Veenstra's Promise x Coelenhage's Let's Be The Best)