Ziezo is een 4-jarige ruin van Veenstra's promise. Ik heb hem nu een ongeveer een half jaar. Hij heeft al meer op bokt gestaan, maar dat is nog van de vorige eigenaar dus misschien herken je hem nog. We zijn ook bezig met wedstrijden en dat gaat heel goed. Ik was binnen 5 wedstrijden door de B heen. Bij de Kiviet in wassenaar ben ik voor het eerst L1 gestard, ik heb toen twee dagen meegedaan daar en heb binnen die twee dagen 7 winstpunten bij elkaar weten te rijden.
Ras: welsh
Vader: Veenstra's Promise
Moeder: Promise
leeftijd: 21-07-2004
Hij is de laatste maand in een hang fase, dus we zijn veel overgangen aan het maken dat hij meer het achterbeen gaat gebruiken en dat hij niet alles op de voorhand gaat gooien. Hij loopt af en toe ook wat opgekropt, maar dat heeft ook allemaal hier mee te maken hij loopt niet helemaal lekker in zijn hoofd hals houding.
* Je ziet ook dat ik mijn schouders laat hangen, maar dat komt om dat ik rug problemen heb en daar door zit ik niet helemaal in de goede houding
* En ik moet mijn tenen niet naat buiten draaien, maar naar binnen
volgens mij was dat het wel, maar als jullie nog meer zien hoor ik het graag en laat gewoon even een leuk bericht achter
1.

2.

3.

4.

5.

6.