Voor degene die Goya nog niet kennen, zal ik haar evnetjes voorstellen!
Goya is een andalusier merrie van 3 jaar oud. Nu nog zwart, maar begint al aardig te schimmele!
Ze heeft een zeer lief en heel gevoelig karakter. beetje een aanstellertje, maar gelukkig begint dat nu wat minder te worden.
Ik zit nu ongeveer 4 weken op haar en het gaat allemaal steeds beter!
Ze wil erg graag leren, maar vind het allemaal wel moeilijk. Haar benen zijn vrij slap, ze heeft hier als veulen ook heel veel last van gehad. Ze loopt al beter, maar nog niet perfect. Ze weet op dit moment ook nog niet zo goed wat ze met haar benen aan moet. Kan sinds 2 dagen los draven, al is af en toe het sturen nog wat lastig, maar jah dat komt vanzelf wel! Ik vind in ieder geval dat ze het superbraaf doet! Ze lijkt er ook erg veel plezier in te hebben! loopt lekker onspannen en met haar oortjes naar voren, maar je merkt wel dat ze het moeilijk vind. Heb nu geen foto's van het draven, m'n moeder vergat foto's te maken omdat ze het zo goed vond gaan
Dus alleeen foto's van het uitstappen. Het was erg warm vandaag en heb daarom ook niet echt lang wat met haar gedaan, maar voor haar is het gewoon vermoeiend natuurlijk. dus daarom ziet ze er op de foto's gewoon moe uit
Hier komen de foto's!

En nog eventjes wat foto's op het land

Zo dat waren ze weer!
Heb m'n handhouding nog niet echt op elke foto perfect, maar komt denk ook omdat ik de teugels natuurlijk nog niet echt goed op maat heb. Heb ze een beetje losjes maar hou wel steeds contact met der mond.
Ben benieuwd wat jullie van der vinden!
voor de gene die haar al kennen: ze is trouwens ook al wat afgevallen
we kunnen der ribben weer voelen
Idd trek jij dr tenminste niet meteen de krul in!