*blij*
Ik ben nu weer al 2 maanden met Danley bezig en het gaat langzaam aan vooruit.
We zijn nu 3x L1 gestart en de punten stijgen gelukkig
We zijn nu L1+3174 - 175
174 - 181
181 - 182
11 juli heeft ze meegedaan aan de NRPS keuring in Assendelft. Ze heeft daarbij een 2e premie behaald, eerst geplaatst.
Als ze volgend jaar wat hoger in de sport loopt (dat hopen we
) en ze meer van achteren gaat dragen zit er misschien wel een 1e premie in werd gezegd. Met de zadelrubriek waren we 4e van de 8.Op de keuring zijn we ook de 4-jarige dochter van Danley tegengekomen. Was erg leuk om ze zo naast elkaar te zien

(ik heb al een kleiner bitje voor d'r gehaald, moet zeggen dat hij op dit moment scheef zat en meer uitstak dan normaal, ga volgende week nog een maatje kleiner halen)

Ik ben heel goed op mijn houding aan het letten en ik moet zeggen dat het al aardig beter gaat
Mijn vaste punten:- Onderrug niet hol maken
- Handen rechtop en geen knik erin
- Meer met mijn benen rijden, buitenbeen naar achteren binnenbeen meer naar voren
Dat zijn eigenlijk de hoofdlijnen.
Ik ben veel met gehoorzaamheidsoefeningen beter omdat Danley heel snel gepikeerd is en altijd maar vooruit wil denken. Wijken gaat beter maar voor het rechterbeen gaat nog niet goed genoeg. Toch kunnen we het wel, 1e L1 proef hadden we er 2 7'ens voor!
Rechts is ze ook minder goed buigzaam dus ben veel bezig met soepelheid en buiging zodat dat weer van pas komt bij o.a. wijken.
Ik heb mijn zweep aan de kant gegooid en met kleine spoortjes gaan rijden toen mijn beenhouding wat beter werd. Reageert ze heel goed op.
Deze foto's zijn van gisteren, 25 juli
1.

2.

3. Niet het beste moment, maar vind mijn houding is hier best goed.

4.

5.

6. Binnenbeen meer terug

Ter vergelijking, 1 maand geleden
Periode gehad van handen veel te hoog en teveel spanning op de teugels. Oud bekend probleem voor mij: benen, kun je hier goed zien
7.

8.

Blijf het leuk vinden om naar deze vreselijke foto van 2 jaar geleden te kijken

Ik hoop dat jullie het met de verbetering die ik zie eens zijn

Mijn bijrijdster gaat op het moment ook heel erg vooruit en gaan in januari ook starten.
Mijn volgende wedstrijd is het regionale kampioenschap in Wieringen.
groetjes!

zijn er mee bezig

Jullie zijn een hele leuke combi, mooi paardje hoor !