Ezel@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ezelinetje

Ezel@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 21:16

Hoi!

Dit zijn ezel en ik! Ze is een kwpn-er van 6 jaar. Ehh, tja de naam heb ik haar niet gegeven...
Ik rijd nog geen jaar op haar. Pas hebben we ons eerste B-proefje gereden.
Dit is ook ons niveau. We zijn met name bezig met ontspanning, verzamelen en mijn houding.
Het hoeft van mij nog niet direct maar ik zou haar graag meer aan de teugel willen rijden, iemand tips?

Verbeterpunten die ik zelf vind:
- Mijn handen en benen
- Meer verzamelen en over de rug lopen
- Zitten, zitten en blijven zitten...

Komen de foto's: (sorry voor de slechte kwaliteit, moest ze vergroten voor mijn album...)
1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding

Als je er toch bent, graag ff een berichtje!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-08 22:20, in het totaal 13 keer bewerkt
Reden: Foto's gerepareerd.

Sanne_Kool

Re: Ezel@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 21:16

Je foto's doen 't niet Knipoog

Ezelinetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 21:33

sorry! als het goed is dan doet ie het nu... Alleen hoeik de individuele foto's kan plaatsen.. Iemand uitleg?? Knipoog

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 21:36

Ik zie het wel, en het is gewoon een paard haha geen ezel. Vooralsnog zou ik even heel snel je tekst aanpassen en je foto's zichtbaar maken hier op bokt zelf want er zijn nieuwe regels en daar voldoe je nu niet aan. Zo wordt je topic op slot gezet.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 21:36

Even de sticky's lezen.

Het zijn ook fotoalbums idd. En hebben ze je paardje ezel genoemd? Wat onaardig Knipoog

Vind de kwaliteit van de foto's trouwens neit echt denderend, moeilijk om rijtechnisch commentaar te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 22:27

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 0&t=947439 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het spijt me dat ik dit topic ook op nieuw moet sluiten, maar er zijn te weinig geschikte foto's om een oordeel over te geven. Voor HAW moet je minimaal 5 foto's hebben, ik zie er 3 die geschikt zijn. De rest is te wazig / onscherp.

Je kunt natuurlijk nog wel altijd je gewone rijfoto's op ITP laten zien Lachen