Eindelijk weer aan het werk na een jaar.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SJANNE_DARK

Eindelijk weer aan het werk na een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 20:55

Eindelijk weer aan het werk, na een jaar dracht. Kon niet lang door rijden omdat ze al snel last had van haar dracht.

Veulen is voor het eerst rustig. Wou alleen maar naar mama toe natuurlijk. Maar nu gaat die lekker gras eten bij z`n vriendjes.

We rijden voornamelijk erg ontspannen. vind ik heel belangrijk dat zij zich ontspand en ik natuurlijk ook. Heb een erg gestrest paardje die heel gevoelig is. Sommige hebben gelezen dat ik nog nooit les heb gehad maar dat het er wel komt. Leer veel van andere mensen en van me vriendin die helpt die haar ORUN heeft.

Leuke foto alleen beetje raar door de camara lijkt die scheef.
Afbeelding

Handen mogen hoger, en mag wel wat rechter opzitten en schouders naar achter.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Handen misschien iets rechter op en teugels wat korter
Afbeelding

En natuurlijk me manneke nu 2.5 maand oud, heerlijk aan het eten.
Afbeelding

groetjes

SJANNE_DARK

Sjanne@ work Dressuur. na een jaar tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 21:48

Sorry wou mijn naam van de topic veranderen maar het lukt niet. Wand zie dat het niet goed is vermeld waar het over gaat

craiester

Re: Eindelijk weer aan het werk na een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 21:53

misschien stom maar na zo lang niet te rijden geen cap kun je er beter op doen de volgende keer je weet maar nooit Knipoog
je hebt wel een heel mooi paardje en ze loopt nog heel netjes Haha!
en een beetje meer naar boven kijken Knipoog

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 22:11

Cap is ieder z`n keus weet wel dat het verstandiger is maar had er niet veel zin in. Dom exuces maar ja tis toch zo.

En tja kijk graag naar me paard. Weet dat het nie hoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 22:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 0&t=947439 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je niveau en achtergrondinformatie evenals waar je aan werkt enzo is nog allemaal wat te summier. Wellicht kun je dan een nieuw topic openen met meer info zoals je wilde en daarnaast misschien ook wat meer rijfoto's? Het is een minimaal 5 foto's, niet maximaal, je mag er maximaal 15 plaatsen Lachen Met meer foto's kunnen mensen doorgaans een beter beeld vormen.