Sliver @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissFoetsie

Sliver @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 17:59

Afgelopen vrijdag is mijn vriend mee naar Sliver geweest om foto´s te maken. Foto´s zijn confronterend en hierbij heb ik gezien dat mijn houding bagger is. Hier over hoeft geen commentaar, ik ben al hard bezig met verbeteren.
Verder heb ik Sliver de afgelopen paar dagen goed getraind en had meneer last van een beetje spierpijn en was de aanleuning niet altijd optimaal. Op de manen moet je maar even niet op letten, ik heb nog geen tijd gehad om ze te trekken. Dit doe ik vandeweek. Sliver staat tevens te koop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier versnelden we iets, waardoor meneer gelijk iets sterker werd

Afbeelding
Kleine miscommunicatie. Sliver wou sneller, ik wou iets terug rijden en een volte inzetten

Afbeelding

Afbeelding
Even belonen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even spannende dingen bekijken

Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn!

lautjuh85

Re: Sliver @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:01

Ik vind je houding nog wel meevallen hoor!
Misschien in de galop iets meer achterover zitten, maar voor de rest ziet het er netjes uit.
Leuk paardje!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:05

Als we nergens op mogen letten, hoe moeten we dan commentaar geven ? Clown

Maare, even ontopic. Ten eerste, ik vind je houding wel meevallen. Verder ziet het er soms wat gespannen uit, maar dit kan moment opname zijn (is namelijk niet op alle foto's zo). Wel vind ik dat je een beetje te streng bent met je binnenhand op een aantal foto's.

Succes nog met de verkoop. Lachen

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:09

Ik vind je er erg gespannen opzitten, vooral op foto 6.
probeer meer ontspannen te rijden en hier komt ook een ontspannen paard uit voor. Succes met de verkoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 20:33

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 0&t=947439 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je niveau ontbreekt, je achtergrondinformatie is wat te summier (dus waar ben je mee bezig, wat zijn je doelen etc.). En het is niet toegestaan om ergens geen commentaar over te willen.