zaniro (afstamming ferro) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eefjuhhh

zaniro (afstamming ferro) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 17:45

hallo, ik heb sinds 3[img] weken een nieuw paardje gekregen. Hij is 4 jaar oud en 2,5 maand onder het zadel we moeten allebei nog veel leren, maar daar krijgen we les voor en daarom rijden we nog op B niveau. zie hier de eerste keer dat ik er opging op zijn nieuwe stal. commetaar mag! (ik weet dat ik nog aan veel moet werken)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Jennifer_

Re: zaniro (afstamming ferro) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:47

Mooi paard zeg!
Let er op dat je je hakken uitdrukt en rechtop gaat zitten. Ik heb ook het idee dat je een beetje gespannen zit, maar dat kan ik natuurlijk niet goed zien van een foto.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:48

comentaar is al gegeven maar leuk stel zijn jullie

eefjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 17:52

bedankt ja spanning zat er misschien wel een beetje in want was toch wel de eerste keer dat hij bij ons werd bereden en voor die 2 maanden dat hij onder het zadel kwam heeft hij 4 jaar lang op een wei gestaan zonder een mens te zien. de spanning is nu gelukkig helemaal voor bij en doet het erg goed! bedankt voor hinda free

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:53

Leuk paard!

Probeer je rug wat minder hol te trekken en ik zou als ik jou was mn beugels 1 gaatje hoger doen.

Hij ziet er uit alsof hij het nog best spannend vind allemaal, lekker naar de ontspanning en nageeflijkheid toe werken!

Veel plezier met hem!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:55

eefjuhhh schreef:
bedankt ja spanning zat er misschien wel een beetje in want was toch wel de eerste keer dat hij bij ons werd bereden en voor die 2 maanden dat hij onder het zadel kwam heeft hij 4 jaar lang op een wei gestaan zonder een mens te zien. de spanning is nu gelukkig helemaal voor bij en doet het erg goed! bedankt voor hinda free

Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in, had ik even te snel overheen gelezen!

eefjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 17:57

ow maakt niet uit kan gebeuren he;) en ja misschien ga ik ook wel mijn beugels een gaatje korter maken, toch bedankt!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:18

Wat een leuke combi zeg
Ik zou idd je beugels wat korter doen,want dan kan je ook je beugel beter onder de bal van je voet houden !

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:06

We hebben besloten om je topic op HAW te sluiten vanwege de slechte kwaliteit van je foto's. HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen. Bovendien voldoet je openingspost ook niet, het stukje waar je in je training mee bezig bent staat er niet in.