In ieder geval hierbij een paar hele mooie foto's van de eerste proef.
Wat vinden jullie ervan?
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jojo23 schreef:ziet er goed uit.
lijkt alleen dat je op foto 5 en 7 na binnen knikt,beetje rechter achter je paard blijven zitten.
Ze heeft ook een leuk bruin kleurtje
Soeskia schreef:Het is vanaf foto's niet realistisch te beoordelen waarom je punten niet hoger zijn uitgevallen. Daarvoor zul je de proef moeten hebben gezien.
Wat mij wel opvalt is dat je paard tijdens het wijken wat over zijn buitenschouder wegloopt. Goed begrenzen aan de buitenkant dus. En verder wellicht je houding. Niet helemaal terecht want je zit zeker niet verkeerd. Maar kijk trots voor je uit. Dat verandert het plaatje ook weer positief!
Maar ik vind het er niet slecht uitzien en je hebt een machtig paard!
Groetjes
ik vind het echt een hele moeilijke oefening. Je hebt helemaal gelijk hoor en doe altijd veel trainen op het wijken. Ik moet vaak een middenweg vinden tussen over het schouder rijden en tactverlies/ terugkomen in tempo. Echt goed wijken is mij nog niet gelukt
denk dat het de momenten op de foto zijn... Nadua schreef:wow mick, echt super mooie foto's!
Berb ziet er super goed uit! En jullie rijden ziet er ook top uit! Ga zo door!
Diesel54 schreef:Soeskia schreef:Het is vanaf foto's niet realistisch te beoordelen waarom je punten niet hoger zijn uitgevallen. Daarvoor zul je de proef moeten hebben gezien.
Wat mij wel opvalt is dat je paard tijdens het wijken wat over zijn buitenschouder wegloopt. Goed begrenzen aan de buitenkant dus. En verder wellicht je houding. Niet helemaal terecht want je zit zeker niet verkeerd. Maar kijk trots voor je uit. Dat verandert het plaatje ook weer positief!
Maar ik vind het er niet slecht uitzien en je hebt een machtig paard!
Groetjes
Op wijken hebben we ook altijd een 5ik vind het echt een hele moeilijke oefening. Je hebt helemaal gelijk hoor en doe altijd veel trainen op het wijken. Ik moet vaak een middenweg vinden tussen over het schouder rijden en tactverlies/ terugkomen in tempo. Echt goed wijken is mij nog niet gelukt
![]()
Voor wat betreft mijn houding, ik heb meestal een 7 op houding en zitdenk dat het de momenten op de foto zijn...

: bij de zijgangen mag ze iets rechtgerichter blijven en je onderbeen niet laten verdwalen hè...

Urielle schreef:Imponerend paard om te zien.
Het wijken is idd nog niet je dat.
Het wegvallen over de buitenschouder zie ik op je galopfoto's ook weer terugkomen, zelf hang je wat naar binnen, de buitenschouder van het paard valt naar buiten. De galop is ook nog teveel op de voorhand. Zelf verlies je ook balans in je zitten. Daarmee ga je je punten al wel omhoog kunnen krijgen.
maar daar kom je er niet mee...
ik heb in vrouwparochie ook winst gehaald
ik was eerste met de selectie wedstrijd met 184 punten met me kleine poownietje
leuk beestje! kan leuk bewegen!