Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brainless schreef:Het zoontje van mijn vriendin heeft beugels voor 's nacht gekregen en die worden elke maand strakker gezet (tenen omhoog) waardoor de achillespees langzaam langer word.
Dit werkt perfect. Misschien iets voor jouw??
Miss_Malfoy schreef:Kun je niet je paardje leren al op kuitdruk te reageren? Dat is echt een minimale hulp, moet denk ik wel te doen zijn voor jou.
Weet niet of je paardje stemcomando's kent, maar dat is iets wat in jou geval makkelijk is om de link tussen die kuitdruk en harder gaan te leggen.
SecretLIN schreef:Miss_Malfoy schreef:Kun je niet je paardje leren al op kuitdruk te reageren? Dat is echt een minimale hulp, moet denk ik wel te doen zijn voor jou.
Weet niet of je paardje stemcomando's kent, maar dat is iets wat in jou geval makkelijk is om de link tussen die kuitdruk en harder gaan te leggen.
De pest is misschien dat ik net een nieuw australian stockzadel heb gekocht die heeft lange zweetbladen, maar hoe zou ik dit het beste kunnen oefenen wat jij zegt?
Ze luisterd opzich heel goed naar stemcommando's haha maarja heb een beetje een lui Fjordje af en toe