Thore heeft het hele weekend echt super fijn gelopen. Dit was ook onze tweede wedstrijd weer na zijn koliekoperatie van ongeveer 4 maanden geleden.
Aandachtspuntjes in de proeven zelf waren de impuls in het appuyeren links, voldoende terug verzamelen voor de overgang van galop naar stap en soms ook mijn houding
Thuis werken we ook aan deze punten en aan de lengebuiging, activiteit en de zijgangen. ik oefen ook veel op het meezitten in het appuyeren. Dit gaat in de training al best goed maar in de proeven dit weekend wat minder....
Onze punten waren (van laag naar hoog) 196, 201, 204 en 208.
We hebben dus toch weer twee puntjes gehaald en de tellen staat nu op Z1+8
De foto's zijn gemaakt door http://www.paardenfoto.nl en er berust copyright op. De foto's zijn bijna allemaal van het appuyeren maar ik wilde ze toch met jullie delen.

let op handen, maar wel goed scharen
handen

handen en niet tegenhangen (wat ik gelukkig in de training al minder doe maar ik blijf het moeilijk vinden)

hij deed echt super zijn best (kijk maar naar z'n geconcentreerde koppie
)
met dit plaatjes ben ik best wel blij!

uitgestrekte draf

Ik weet niet of het komt om dat de uitgestrekte draf foto uit een verkeerde hoek is genomen, maar die mag naar mijn mening wel een heel stuk overtuigender. Verder vind ik het er erg goed uitzien! 
Hele netjes en gefocused jij ok btw
Hij mag lekker oud en grijs worden bij ons haha