Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

InekeH87 schreef:Ik spring nog niet zo vaak omdat ze groeit tot haar 7e net als alle andere paarden. Voor haar eigen "gezondheid"vind ik het niet verantwoord om met een jong dier te springen. Pas als ze een jaar of 6 is ga ik wat meer springen voorlopig blijf ik dus nog maar 3 tot 4 keer per jaar een sprongetje.
Qua speelgoed maak ik zelf ook veel dingen. Het probleem is dat alle 3 de paarden daar extreem vernielzuchtig zijn. Die oranje pionnen waar je het over hebt hebben ze in stukken gescheur. Verder vreet de meine echt alles op wat maar stuk kan dus dan haal ik liever speelgoed waarvan ik zeker weet dat het geen kwaad kan als ze het opeet.
InekeH87 schreef:in de weides mag ik niet rijden van de staleigenaar. De weides zijn vorig jaar aangelegd en zijn nog niet erg sterk.
In de herfst en winter mag ik wel over de akkers rijden en dat vind ze wel leuk. maar ja daar staan nu gewassen op dus dat kan niet.