Frits @ work in de stort regen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

Frits @ work in de stort regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 16:54

Hey bokkers ,
Vandaag 19 juli weer gereden , het ging niet helemaal zóals ik wou . (Vies weer is = hele zware bak)
Ivm de regen was Frits best wel gespannen , op sommige foto's te zien . Knipoog Op 1 foto heb ik geen cap op , ik was het vergeten . Daarna weer even naar stal gerend en heb 'm gehaalt . Binnenkort krijg ik verder op les , en hoop dan dat het beter gaat ! En trouwens wat vinden jullie van zijn nieuwe dekje ? Cool

Mijn eigen commentaar :
Sommige momenten iets meer teugel geven .
Geen geld gaan zoeken Clown

Zien jullie verbetering Lachen ?

Voor :

http://img169.imageshack.us/img169/8238/eerstua8.png

Na :

1. Handen iets hoger , verder lekker ontspannen
Afbeelding

2. Lovers jammer van mijn houding !
Afbeelding

3.Mag iets lager , maar wel lekker aan het lopen!
Afbeelding

4.Lovers

Afbeelding

5. Ahum let niet op me hoofd Clown
Afbeelding

(foto's staan niet op volgorde !)

marjoke

Re: Frits @ work in de stort regen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:00

Let op je pianohandjes en rechtop zitten, maar ook niet achterover hangen. Verder loopt hij wat op de voorhand. Meer van achter naar voor rijden en wat lager instellen, maar wel met zijn neusje er meer uit. (op foto 2 loopt hij wat achter de teugel maar op de andere fotos mag hij dus lager en iets ronder.)
Je hebt hem ook wat vast in de mond, lijkt me. Knipoog
Mooi paard Lachen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:00

Ziet er netjes uit hoor! Vooral in de regen!
Idd iets voor je uit kijken, maar je zit echt heel netjes!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:20

Pak je teugels wat korter en je handen meer voor je houden, probeer wat mee rvanuit je been te rijden en van voor wat meer te ontspannen. En idd voor je uitkijken Tong uitsteken

Jullie passen leuk bij elkaar Ja

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:26

Op foto 2 komt hij iets achter de loodlijn, probeer hem dan weer wat naar voren te rijden.
En ietsjes rechter op zitten Lachen Verder ziet het er netjes uit, goed dat jullie les krijgen, gaan vooruit Lachen !
Leuk dekje trouwens!

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:28

Stelling doe je met je binnenhand naar binnen en je binnenbeen, niet je binnenhand over de schoft brengen! Leuk paardje

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:07

Je bent wat streng met je hand, vooral met je binnenhand en hij loopt niet echt van achter naar voor. Je vindt zelf foto twee erg goed en de derde minder naar je commentaar te lezen, maar ik zie hem liever zo lopen als op foto 3, dat komt meer in de buurt van een goede houding dan foto 2, want daar loopt ie echt te diep/te ver achter de loodlijn en op de voorhand Knipoog

Edit: vergeleken met de ander foto ben je wel ontzettend vooruit gegaan!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:09

oeeh , ben verliefd op dat beestke Lovers
ziet er leuk uit Lachen
jammer dat het zo regende Vork

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 21:42

Dankje voor al de tips , ik ga d'r hard aan werken ! Hij liep wel anders dan normaal , normaal wat hoger ingesteld . Eigenlijk als ik het zo bekijk is foto 3 mooier 2 , bedankt allemaal Lachen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:57

Ik vind het ten opzichte van de eerste foto een hele verbetering. Je zegt dat je meer teugel wilt geven, bedoel je daarmee je handen iets verder naar voren te doen? Want ik heb nu bij foto 1 en 3 het idee dat je teugels zo lang zijn dat je met je handen richting je buik gaat. Ik heb altijd geleerd: als je met je pink het zadel kunt raken, heb je je handen te ver naar je toe.

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:01

Mooi paardje. ik zie veel verbetering,
comentaar is al gegeven en ben het met de rest eens Knipoog

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 22:06

Sientje schreef:
Ik vind het ten opzichte van de eerste foto een hele verbetering. Je zegt dat je meer teugel wilt geven, bedoel je daarmee je handen iets verder naar voren te doen? Want ik heb nu bij foto 1 en 3 het idee dat je teugels zo lang zijn dat je met je handen richting je buik gaat. Ik heb altijd geleerd: als je met je pink het zadel kunt raken, heb je je handen te ver naar je toe.

Omdat ik een slechte ervaring heb met ''een te korte teugel '' , Frits gaat dan lopen doen wat hij wilt . Maar ze mogen indd wat korter , bedankt Knipoog

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:08

Probeer een lach op je gezicht te krijgen dan ontspant de rest van je lichaam ook. Volg je paard dan volgt hij jou.

Ik heb vaak hetzelfde als ik mezelf hierop betrap tover ik een lach op mn gezicht en dan gaat het veel beter..........echt het werk......en praten met je knollie wanneer hij iets goed doet...dan groeien ze helemaal is echt heel leuk. Rijden is LEUK en niet MOETEN

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 22:09

Banditto schreef:
Probeer een lach op je gezicht te krijgen dan ontspant de rest van je lichaam ook. Volg je paard dan volgt hij jou.

Ik heb vaak hetzelfde als ik mezelf hierop betrap tover ik een lach op mn gezicht en dan gaat het veel beter..........echt het werk......en praten met je knollie wanneer hij iets goed doet...dan groeien ze helemaal is echt heel leuk. Rijden is LEUK en niet MOETEN

Haha , meestal lach ik ook als ik rij . Maar met dat weer kon dat gewoon niet Clown

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 11:07

idd handen recht op en zelf rechtop blijven zitten, verder wel netjes,
Bij foto 2 kan ze er denk ik niks aan doen, als het regend staat een paard liever met zijn kont in de regen, denk dat de regen van voren kwam mijn pony loopt dan ook heel diep omdat ze dan regen in het gezicht krijgen!
verder een leuke pony hooor!

x

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:32

Heej tyrz, ziet er goed uit hoor.. Je moet gewoon lekker les nemen, prive is het beste, zo heb je het meeste begeleiding en de meeste aandacht. De bak was niet te genieten, dus je had allestegen je! Haha! Haha, nouja, succes, zal eerdaags nog wel weer 's foto's komen maken!

Groetjes!

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:36

Anique @ Inderdaad de regen ging tegen ons in , dus daarom liep hij ook zódiep Knipoog

N_fotografie @ Ja leuk , Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 22:46

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is ietwat summier en je niveau ontbreekt. Wellicht kun je iets meer uitleggen waar je zoal mee bezig bent en wat er niet fijn gaat Lachen