Hier weer een HAW-topic van Shetlander Zorro. Afgelopen donderdag is Chanwanda@bokt mee geweest en toen hebben we gelijk wat foto’s gemaakt op het veld. De weg ernaar toe hebben we natuurlijk ingestapt. Helaas zaten we middenin een hele grote regenbui en ik heb dan ook niet teveel van hem gevraagd en niet gegaloppeerd, voor het geval hij uit zou glijden.
We rijden vooral recreatief en zo 1 á 2 keer per week dressuur. We rijden héél af en toe een onderlinge wedstrijd en dit is dan een B-proefje(kwam er laatst achter dat we eigenlijk
een L-proefje voor de A-pony’s hadden gereden). Hij kan ook wijken en keertwendingen.
Helaas gaat het de laatste tijd met dressuren wat minder, maar dat hoort er nu eenmaal ook bij. Ik ben nu vooral bezig om Zorro wat actiever te laten lopen, aangezien hij (vooral in draf) niet zo’n sterk achterbeen heeft. Ook mag hij (als hij wat actiever loopt) wat nageeflijker. Zelf moet ik opletten dat ik geen kapstokvoeten krijg en ik heb ook nog steeds geen geld gevonden
Ik weet dat ik eigenlijk te groot voor Zorro ben. Zorro is 1.05m en ik ben 1.65m en weeg 45 kg. Hij heeft geen last van mijn gewicht en ik zit hem over het algemeen ook niet in de weg o.a. doordat ik een vrij goede balans heb. Ik ben nu wel bezig met lange lijnen/mennen. Ik wil ook gaan vd-en en dan gaan minderen met rijden en eventueel een bijrijd(st)ertje zoeken
Nu genoeg gepraat. Hier komen de foto’s (ze staan niet op volgorde)
Concentratie...
1

Actief

2

3

4

5

6

7

8

9

Creatief momentje

10

11

Nog even poseren

12

13

En toen naar huis en mocht Zor even de beentjes strekken!

14

15