mijn nieuwe aanwinst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Landallis

mijn nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 14:44

Mijn nieuwe aanwinst 4 jarige merrie van landallis, zit er voor de 5de x op en ze neemt alles heel goed op, alleen kan ze soms erg vervelend met haar hoofd zijn, rij in het begin met slof maar laat haar helemaal lang heb geen druk op de teugels, zodra ze erg met haar hoofd begint te slaan pak ik alles een beetje op, en laat ik haar weer helemaal los zodat ze op haar eigen benen leert te lopen, maar rij er hooguit 10 minuutjes mee.(heb ik geen foto's van) nou een paar foto's zijn geen echte duidelijke bij maar die maak ik alsnog. op dezen foto zat ik er voor de 2de x op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijkee_

Re: mijn nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:49

wat een leukerd! Vingers aflikken Haha!
commetaar: handen wat hoger houden en op foto 1 je handen minder breed zetten Knipoog
veel suc6, denk dat je er ver mee kan komen Lachen

groetjes

Landallis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 14:54

MI1990 schreef:
wat een leukerd! Vingers aflikken Haha!
commetaar: handen wat hoger houden en op foto 1 je handen minder breed zetten Knipoog
veel suc6, denk dat je er ver mee kan komen Lachen

groetjes

dankjewel, tis een jong paardje dus ik zet mn handen extra wat lager en mn handen wat breeder, ze is net zadelmak

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:54

erg leuk paard...maar ik snap niet dat als ze net onder het zadel is dat je er al een slof omhangt...ook al is het 10minuutjes...ik zou juist lekker veel gaan lessen, daardoor kan je het probleem ook verhelpen! verder vind ik ook dat je handen wat meer mag gedragen en wat meer bijelkaar mag houden, en ik heb het idee dat je er een beetje voorover zit..maar dat kan aan mij liggen. in ieder geval veel succes met deze topper!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:57

Ziet er goed uit hoor, knap is ze, als het voor je werkt zo met slof, lekker blijven doen Knipoog liever 10 minuutjes zo als tijden vechten en dan hard in je hand moeten zijn. Gaat vast een toppertje worden, veel succes.

Landallis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 16:12

UpDate_ schreef:
erg leuk paard...maar ik snap niet dat als ze net onder het zadel is dat je er al een slof omhangt...ook al is het 10minuutjes...ik zou juist lekker veel gaan lessen, daardoor kan je het probleem ook verhelpen! verder vind ik ook dat je handen wat meer mag gedragen en wat meer bijelkaar mag houden, en ik heb het idee dat je er een beetje voorover zit..maar dat kan aan mij liggen. in ieder geval veel succes met deze topper!

ik krijg natuurlijk ook les, en ik zal haar toch erdoorheen moeten rijden, want ze slaat geen beetje met haar heeft maar heel erg, en als ik haar nu al haar zin geeft tja. ik houd ze extra breed zoals ik al zij !

Landallis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 16:14

sjorsie schreef:
Ziet er goed uit hoor, knap is ze, als het voor je werkt zo met slof, lekker blijven doen Knipoog liever 10 minuutjes zo als tijden vechten en dan hard in je hand moeten zijn. Gaat vast een toppertje worden, veel succes.

dankjewel. ik rijd trouwens nu niet meer met slof. ik rijd er zelf niet graag mee maar dat werd mij gezecht moest ik de eerste tijd doen... maar nu slaat ze nog meer heeel zelde en dan zet ik haar meteen op een volte en neem wat stelling en dan weer rechtdoor. prob weer opgelost haha Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:14

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.