Daar heb ik 2x een les genomen van 30min (erg kort, maar ook erg warm
).Ik mocht op Quinto rijden. Quinto is een hengst, voor de rest weet ik er nog niet zoveel over.
Hij is erg braaf maar je moet hem wel aan het werk zetten.
Ik had geen rijlaarzen mee, dus die moest ik van daar gebruiken. De chaps bleven niet echt op zn plaats zitten
maar goed.We rijden dus ook niet echt op een niveau aangezien ik hem nog nooit gereden had. Dat was ook wel even wennen aangezien ik hier thuis met een ander type paard rij.
Er is dus ook heeeel erg veel op de foto's aan te merken! Maarja, twas even gewoon worden

Op deze foto's heb ik vooral problemen met:
*mijn tenen = eeuwige kapstokjes
*mijn benen die soms nogal raar liggen
*ik sluit mijn hand hier soms niet
De eerste keer erop

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCC6MUSA.jpg
Even luisteren naar info over Quinto

Piste verkennen, heb het gevoel dat ik niet helemaal gelijk zit...Zelf voel ik dit redelijk moeilijk, als de rechter ietsje korter is heb ik vaak het gevoel dat ze 'gelijk' zijn

Eerste drafje, hier kantelt hij wat:

Benen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OEF4MR7P.jpg
2de keer dat ik erop zat:
Mijn mama vond dit een 'artistiekere' foto

Hier probeerde ik hem wat meer de hoefslag op te duwen en zat nog veel te kort! Gelukkig 2min erna wat langer gezet!

Drafje, ik mag wel voor me kijken!

Beetje losse binnenteugel, maar was de bedoeling

Deze vond ik wel mooi, al loopt hij wat hoog.

Deze is van de galop-na de galop. Was eigeilijk het moeilijkste punt aangezien hij niet zo makkelijk aangaloppeerde...

In zn stalletje

De foto's geven niet steeds een goed beeld, de mama nam meestal foto's de eerste 10-15min, het 2de deel van de les ging het meestal veel fijner aangezien hij wat tijd nodig heeft om los te komen . 1x had hij reeds ervoor gereden en toen was hij ook al veel losser.
Ik ben helemaal verliefd op hem
Is een echt schatje!!! Ze vonden dat we een erg goede combinatie waren
en hebben me gevraagd of ik daar vakantiejobs zou willen doen, dan zou ik ook een hele week Quinto ter beschikking krijgen! Wie weet, ik heb er in ieder geval zin in