Imposant weer een keertje, t'is niet zijn eerste keer op bokt.
Ik dacht laat ik weer een paar foto's van ons rijden met de rest van bokt delen
Op het moment gaat het niet helemaal zoals het zou moeten gaan, ik weet dat mijn houding
Niet aaltijd 100% zuiver is en impo niet aaltijd mooi loopt hier moeten we samen aan werken.
even iets belangrijks.
Vanaf April/mei ben ik weer begonnen met rijden.. in de winter had hij zoon 4 maand stilgestaan,
vanwege al het slechte weer en we zaten bijde niet zo goed in ons vel. in het begin ging het heel goed!
Maar na 'n tijdje weer wat minder hoe het komt weet ik niet. ik heb zoon vaag vermoeden..
vroeger heeft ie bij de vorige eigenaar M1 of M2 dresuur gelopen, de eerste jaren bij mij was ik nog zoon penny meisje..
die dacht als mijn paardje maar voorwaarts loopt.. hij heeft dus de eerste jaren 3/4 niks hoeven te doen.. behalve
een beetje lopen voor zn pleziertje.. in 2006/2006 begon het wat serieuzer met beheersing enz.
dit jaar wilde ik hem wat meer dresuurmatig rijden en dus ook aan de teugel etc..
hij zal wel denken eerst wil je dat ik niks uitvoer en nu wil je dat ik perfect loop? dat snap ik dus niet of ik doe alsof...?.
Maarja genoeg geKletst hier de foto's ..
Sorry voor de slechte kwaliteit heb ze moeten verkleinen.
En volgends mij geen stap fotos ;$ heb wel gestapt natuurlijk!
& mijn beugels zijn zo kort omdat we net gesprongen hadden,
en de fotograaf daarna pas kwam.
1) Meet imposant Mijn Knapperd!

2) WOEEII vrouwtje kijk daar staan baby koetjes kijke?

3) Ik houvan 't zonnetje ik kan er wel in slapen.

4) Dit vind ik best een fijne foto, de achterhand mag er wat meer bij.

5) niet heel slecht. alweer die achterhand
let niet op mijn face!

6) En nog even een jumping imposantje!
Ik leun niet op 'm , moment opname denk ik..

7) Onthoofd. maar vind mn houding niet slecht hier.. weet niet wat jullie vinden..

8) BRAAF PAARD.

9) En de fotograaf nog even.. MOEDERS, waar impó eigenlijk van is maar, simpelweg geen tijd de laatste jaren.

En de dag ernaa gister dus. maandag 14.7.08 ook even gereden.
10) Zo kwam meneer er aan rennen toen k 'em roepte zo van Imposaaaaaaant. zijn antwoord hhhhhhhhuuuw=d

11) je ziet Impo denken ; ik ben het e rniet mee eens dat ik vandaag dus alweer moet!

12) That's how we love it.

13)Warom ik zo zuur kijk? en warom mijn voet zo raar doet? god mag het weten!..

14) Mooie Galop foto, na het rijden moch ie even los en Toen was de klijne shet an de overkant gelijk intresantt!

15) Daar is zn vriendje! vind ik echt een mooie foto

M'n eigen comentaar ;
1 -- Voeten niet zo optrekken.
2 -- Paard meer nagevelijk.
Dat was het barts maar los!
comentaar? GRAAG.. als dingen maar niet duizend keer herhaald worden!