Ik rijd soms eens een wedstrijdje met hem, maar niet fanatiek, nu althans nog niet. Ik denk wel dat we ongeveer oefenen op L-/M-niveau met de nodige problemen. (Deze problemen ga ik aan de hand van de foto's proberen uitleggen om jullie hulp te kunnen vragen.)
Atlantic en ik werken nu al 5 jaar samen en hebben al heel wat bereikt, maar nu pakken we weer de dressuur op om hier wat verder in te gaan.
Het enige probleem daarbij is vaak dat wanneer Atlantic het beu is om die oefenen te doen (zoals bv. wijken ofzo) hij durft gaan hangen of dergelijke...
Ik wil Helliepel hier op Bokt bedanken voor het maken van de foto's. Ze maakt er altijd een heuse fotoshoot van. (90 foto's!) Bedankt meisje!
Ik ga dan maar over op de foto's.
Er zijn geen galopfoto's in het topic, deze waren niet zo duidelijk...
Commentaar is dus zeker welkom, wel graag opbouwend zodat ik er iets met kan.
1. Instappen.

2. Door "S" van hand veranderen.

3. Halthouden op "X" om dan nog even aan te singelen.

4. Idem.

5. En ie bleef eens stilstaan (doet ie niet altijd) dus moet je belonen.

6. Ik denk dat dit wel een goed beeld geeft...
Naar dit beeld probeer ik nu grotendeels te streven...

7. Moet men armen langs men lichaam houden...

8. Van hand veranderen door een kleine diagonaal.
Ik denk dat ik hier rechts even wat losser liet omdat ie zich daar soms vastzet en door dit te doen doet ie dit minder...

9. Hier doe ik dit opnieuw (volgens mij dan toch) + hem lichtjes laten verruimen. (Oefenen we ook op en ik vind dat er betering in zit.)

10. Luisteren naar Hellie hoe we het wijken kunnen verbeteren.
(Atlantic kan het, maar als het even geleden is maken we beiden fouten en is het dus niet zo denderend...)

11. Wijken voor het rechterbeen. (Zijn slechtste kant.)
Het kan dus nog heel wat beter. Tips altijd welkom! Breek ons alsjeblieft niet af, we oefenen alleen maar...

12. Klaarmaken om terug te wijken voor het rechterbeen.

13. Hier loopt ie wat gespannen naar mijn mening, dit was vlak na het wijken waarbij ie zich dus even moest uitrazen.
Heeft ook 1x protest gegeven door middel van een bok bij schouder binnenwaarts. (Foto's staan hier wel niet in het topic.)

14. Tenslotte uitdraven wat ie wel goed kan en graag doet.

Ik laat alle commentaar aan jullie over, ben ik het meest mee.
Alvast bedankt voor het kijken en hopelijk voor de commentaar!
x, Ticcie
Heerlijk beest, en ik was al benieuwd naar een nieuw topic! Is een eindje geleden hé? of heb ik iets overgeslaan? Misschien mag Atlantic wel eens op dieet, hoewel hij er toch goed uit ziet. 

*en ben amanda uit het haftopic
*