Hier eindelijk weer rijfoto's van mijn pony en mij
Gelieve eerst de tekst hieronder lezen, vóórdat je gelijk je commentaar plaatst!!
Vanaf vorig jaar Augustus zijn we abrupt gestopt met rijden ivm een ernstige peesblessure. Begin dit jaar was dat over/herstelt. Nog maar kort weer begonnen en weer niet meer kunnen rijden. Na lang dokteren er achter gekomen dat hij ontzettend vast zat in zijn hele rug. Na veel behandelingen en doen is hij weer lekker los. Ondertussen ook een nieuw zadel aangeschaft, nu moet alles weer goed zijn, en dat is het ook weer bijna. Voor al dit goede waren we M1 + 7.
Ik kan nu alweer een tijdje rijden, eerst alleen maar lang en laag. Nu (sinds 2 dagen) kan ik hem wat meer oppakken, maar het is nog lang niet zoals het was

Genoeg geleuter, hier de foto's. Cap is eigen keus en houdt het vriendelijk aub, we zijn dus nog maar net weer op gang

Van losrijden geen foto's gemaakt.
Ik ga zelf niks zeggen over mijn houding of die van de pony oid, daar zijn jullie voor
Ik weet absoluut mijn zwakke punten, die zullen jullie ongetwijfeld gaan noemen 

Ja, en af en toe krijg je dit nog tussendoor, vooral als je hem iets attenter wil maken met het stokje

Poging tot halsstrekken

Idem

Dit waren ze! Ben benieuwd naar jullie commentaar en sta open voor nuttige tips!
. Hij moet gewoon uit de hand kunnen kauwen als die nagefelijk is, dus gewoon teugels langer en met been opvullen en niet jehand mee zakken.
Ga er zeker aan werken
! Ben benieuwd