Hitalia (19 jaar) @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Hitalia (19 jaar) @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 17:02

Al weer twee weken geleden had ik wedstrijd in Lelystad met Hitalia. Zat nu net nog is de foto's te bekijken en heb ze toch maar even geplaatst Lachen

Hitalia is een 19 jarige KWPNer, we starten nu in de B dressuur en B springen en hebben nu 12 winstpunten. Ik ga over een paar weken op kamp bij de KNHS en hoop daar de laatste puntjes op de i te zetten en wil dan proberen na de vakantie L1 te starten.

De wedstrijd ging helemaal niet goed voor mijn gevoel, vooral het tweede proefje niet. Me moeder had daar verkeerd voorgelezen en ik was helemaal uit concentratie. Ik had in die proef 167-2. Maar in die ring werd zowiezo niet zo hoog gereden. De tweede proef had ik 182 punten en hoorde een week later dat ik ook nog een tweede prijs had, dat had ik echt niet verwacht!

Nou genoeg verteld, hier de foto's. T zijn wel een van de slechtere foto's die ik heb, maar zoals ik al zei de proeven ging echt niet lekker.
Owja de kwaliteit is ook niet het best, maar het geeft toch even een beeld.

1
Afbeelding
Hak niet optrekken en geen geld zoeken

2
Afbeelding
Beetje apparte :S

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Niet naar beneden kijken!

6
Afbeelding

Ik ben me er heel erg van bewust dat ik niet naar beneden moet kijken en daar ben ik ook heel hard voor aan het werk!

Een berichtje zou leuk zijn, commentaar en tips is welkom maar hou t wel lief Lachen

Maartje_93

Re: Hitalia (19 jaar) @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:15

Hee Evita!
Leuke foto's, ziet er netjes uit Lachen
Je moet idd meer voor je uit kijken en je hakken uit drukken.
En je hebt ook een beetje piano handjes Knipoog.
Ik vind die 3de foto wel heel mooi! en je hebt een heel mooi jasje Haha!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:19

Ik heb soms het idee dat ze er net niet helemaal doorheen komt in de hals en dat ze daar ook een beetje stijf is.
Ik zou veel werken aan buiging en stelling, bijvoorbeeld veel achtjes rijden en haar dan echt te vragen haar hoofd naar binnen te brengen en in haar lijf te buigen. Verder ziet het er prima uit!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 17:21

Bedankt voor de reacties Lachen

@ Lotte: Ja daar ben ik ook heel erg mee bezig, doordat ze al best oud is is ze inderdaad ook wat stijfjes, maar vooral met losrijden probeer ik veel kleine voltetjes te rijden enzo en idd ook veel achtjes en slangenvoltes. Maar bedankt!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 15:57

Nog meer commentaar of tips? Lachen

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:38

Ziet er leuk en goed uit.
Alleen op de laatste foto lijkt het net of je in je beugels gaat hangen, let hierop want je voet ligt dan niet meer mooi.
Succes verder !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:49

Probeer haar wat lager in te stellen. Let erop dat je je benen niet 'stiekem' een beetje naar voren steekt, en let op je tenen.

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:49

probeer haar er iets meer doorheen te rijden,
maar je vertelde al dat je hier mee bezig bent.
verder veel succes!!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 10:16

Oke bedankt voor de reacties Lachen

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 18:12

Nog meer? Lachen

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:48

Leuk paardje wat nog erg fit oogt voor de leeftijd. Super. De meeste puntjes zijn al wel aangegeven, maar ik zou je juist een compliment willen geven voor het uitdrukken van de hakken. Op bijna elke foto doe je dat prima. Je handen zijn inderdaad wel een punt , rechtop met de duim erop. Verder zou ik je paardje ook wel wat soepeler willen zien in de hals. Lijkt net of dat hij/zij er steeds net niet doorheen wil, maar het zijn natuurlijk momentopnames, dus kan ik het mis hebben. ( in stap veel stelling, overdreven, vragen. Beetje zoals de springruiters vaak doen, begrijp je ?)