Geronimo is een inmiddels 15 jarige hengst die nu 2 jaar van mij is. We starten op wedstrijd op B1 niveau wat nog niet zonder slag of stoot gaat, hij heeft dagen dat alles super gaat en waar je er echt aan kan werken, maar ook dagen waar niks wil lukken. Deze training was ook zo eend ag, niks lukte. Ik steek het een beetje op 2 dingen: één dat hij al een dikke week stil stond en twee dat het op de wei trainen was, wat we normaal nooit doen en ook omdat dit normaal de wei is waar hij gewoon tussendoor staat. We werken dus vooral aan activiteit in de achterhand en ontspanning, als die er is wil ik nog wel eens aan nageeflijkheid gaan werken maar daar was bij deze training geen sprake van, hij was hard in de mond vreselijk sterk en crosste maar wat rond. Maargoed ik sta open voor tips zolang iets niet 7000 keer wordt herhaald
Hier de foto's:

Dit was 1 van de betere momenten, iets van losheid in de kaak beetje achterhand erbij, alleen moet ik mijn tenen voor me houden en m'n handen dragen

Meestal ging het zo, zelfde commentaar als hierboven

Galop was weer rondvliegen, zonder rug en zo snel die kon

Hoofd de lucht in en vliegen maar

Gaat de goede richting uit, nu nog handen bij elkaar & rechtop, tenen niet afsteken & achterhand erbij

Stiekem oefenen voor een ijslander race, handen niet vastzetten en tenen niet afsteken & rechtop zitten

Hup, neus de lucht in, tenen niet afsteken & handen bij elkaar

En nog even poseren