We hebben problemen gehad met het trailerladen en een blessure gehad.
Maar zondag waren we dan weer back @ concours. Het was natuurlijk een hele tijd geleden en voor het eerst buiten. En udessa reageerd altijd erg op andere paarden en haar omgeving
Waar we in de training mee bezig zijn:
*Mijn eigen houding..benen laten afhangen en hakken naar beneden vooruit kijken
at ze op 2 teugels loopt en niet gaat kantelen*niet terugwerken met de rechterhand, rechterkant los laten/krijgen
*Impuls en snel aan het been krijgen
*veel overgangen rijden zowel in de gang zelf als stap draf draf stap enzovoort.
*Wijken! het struikelblok op dit moment...dit gaat erg lastig nog
Wanneer ze inpuls houd gaat ze nauwelijks opzij en scharend, gaat ze wel opzij dan is de impuls weer weg
Hierbij moet ik zelf ook erg denken aan mijn houding dat ik haar niet tegen ga werken
Voor al die punten geldt (en andere punten) Tips zijn meer dan welkom. Ik wil graag leren en verder komen. en ben zelf ook erg kritisch.
Zondag hebben we weer concours.
We zijn nu L1+6 en hadden dit concours 179 en 180 punten
de foto's zijn alleen van de 2e proef (180)

Niet hangen! (dit zijn gelukkig nog maar momenten)

goed op mijn kont blijven zitten

begin middendraf...ik hang hier gelukkig niet achterover, maar mijn benen! en udessa moet er iets meer doorheen

iets verder in de middendraf..achterbeen begint wat te komen, maar ze kan veeeeeel meer, moet veel gedurfder gaan rijden. en weer mijn benen, hakken laag

Galopje, handen misshcien iets lager
deze proef was wat braaf gereden, ze moet veel activer...maar we hadden er al een uur opzitten en de batterij was aardig leeg (ik wist namelijk niet precies hoelang ik moest losrijden buiten..dus heb het wat ruim genomen..mij is nu duidelijk dat een half uur meer dan genoeg is)
Brand maar los, we kunnen wel tegen een stootje

of er nog beter op letten