Het is alweer een tijdje geleden dat Papaya op bokt is geweest .. en al eventjes geleden dat deze wedstrijd geweest is maar ik wou de foto's graag laten zien
en laatst ben ik weer eens een wedstrijdje met haar gaan rijden
Hellaas heeft ze haar trucje nog steeds met het opstappen
Zodra je je voet in de beugel wilt zetten gaat zei al omhoog en dit is niet te stoppen of te doen..
ze moet worden vastgehouden en ik moet er dan snel opkruipen en mij stevig vasthouden ( en hopen dat de persoon die haar vastheeft niet loslaat of mee de lucht in gaat)
zodra je gewonnen hebt .. is het het paardje dat voor je door het vuur zou "Kruipen"
en doet zei ongelofelijk haar best op haar dressuur 8ttal en Voor de eerste keer haar springen
Helaas moest ik de dag doorbrengen met een Vuil wit dressuurdekje ( van de club
) en een nodige gebroken neusriem
mevrouw kan dus idd hard trekken .. dus inderdaad zit haar neusriem wat laag maar mijn geluk kon niet meer op toen ze op deze eerste springwedstrijd helemaal foutloos de bak rustig door ging
mijn dressuur eindigde ik op een 7e plek met twee punten verschil van nummertje 5
en achttal als 6e van de 15
maargoed mijn gezanik komt tot een einde en ik ga over op plaatsen van de gekke foto's
owja commentaar mag ,, maar wees wat lief .. ( over de kapotte neusriem ik weet dat het riskant is maar er vond geen andere manier plaats! en alles is tot dat einde prima verlopen dus gelieve geen comment erover)
Dit is madame ,,

zo ,, we waren aan het inrijden voor het 8tal ik nog met een huilsmoeltje erop ( maar al trots dat ze zo niet meer deed , aangezien ik er erg veel verdriet van heb iedere keer dat ze dit doet.. aangezien zei normaal voor me door het vuur zou gaan en zei zelf ineens zo reageerd
)
En op deze foto ben ik verliefd * haar uitstraling* ( ookal is het niet hoog,, dit is haar eerste keer op springwedstrijd en ze vond het geweldig
)
Ook mag je geen punten aangeven waar je geen commentaar op wilt. Tot slot is je achtergrondinformatie en niveau wat summier.