Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Ja, een verbod op seks met paarden en strengere controles op mishandeling, ook op wedstrijden. Ik denk dat iedereen daar wel voor is?

capraibex70 schreef:CGJ12 dan moet je ook maar niet op wedstrijd gaan, als je het zo zielig vindt dat je je paard niet gelijk naar huis mag brengen. Toch?
) is maar ideetje... capraibex70 schreef:Vroeger reed iedereen parade en vond ik de saamhorigheid een stuk hoger dan tegenwoordig, maar da's een andere discussie.

CGJ12 schreef:capraibex70 schreef:Vroeger reed iedereen parade en vond ik de saamhorigheid een stuk hoger dan tegenwoordig, maar da's een andere discussie.
Vroeger ja......... gelukkig nu niet meer...
tijden veranderen gelukkig soms ook ten voordele..........
Parade.......... doe ff normaal.
Adelinde en Anky doen niet eens een prijsuitreiking te paard. Dan hoef ik het al helemáál niet. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Zeker nog nooit een echte Jazz gereden?
Ik heb zo'n neuroot die de trailer verbouwt als ie langer dan een halfuur moet wachten.
Daarom laat ik bijna alle prijzen vrijwillig vervallen aan de organisatie.... ik red me ook wel zonder, en mijn paard moet nog langer mee.... net als de trailer

)