Ikzelf rijd nog maar 3 jaar. Normaal rijd ik met zijn halfzus maar sinds kort ga ik hem wat meer rijden.
Dit was de tweede keer dat ik hem serieus reed. Het is allemaal nog wat zoeken naar zijn knopjes. Er zijn veel stapfoto's omdat de fotograaf veel foto's op die momenten genomen heeft maar ik heb ook wel heel veel gestapt, het was warm en ik wou hem er eerst helemaal doorheen hebben (juiste stelling, mooi ontspannen) in stap voor ik begon te draven.
Cayo kan heel verzameld galopperen, bijna op de plaats. Met mij lukt dit echter maar een paar passen en daarna versnelt hij weer. Dus daar moeten we nog even op oefenen.
Mijn houding is slecht. Ik heb na het zien van deze foto's men beugels een gaatje langer gedaan maar ik verloor ze steeds. Ik heb dan even zonder gereden en nadien ging het beter. Ook men schouders moeten achteruit en ik moet voor me kijken.
En dan het bit, persoonlijk zou ik ook voor iets anders kiezen. De kinketting is heel los en er zit rubber rond het bit. Het bit zit er vooral in omdat hij tijdens buitenritten schrikt van de gekste dingen en zich dan heel erg sterk maakt. Wanneer ze hun kort dik nekje opspannen heb je nog weinig te zeggen.
We zijn nu begonnen met het wijken aanleren. Ik weet dat ik nog veel teveel stelling heb en ben hier aan het werken. Als er iemand tips heeft?

Instappen

Achterhand wat activeren, hij kwam hier even tegen de hand maar onstspande onmiddellijk daarna opnieuw.

Pasje wijken. Oeh, ik zit scheef! Ik heb vanaf vrijdag opnieuw les om aan mijn houding te werken.
Op het einde ook nog even gesprongen. Dit is pas de tweede keer dat ik spring. Ik doe het gewoon niet zo graag maar moet het toch leren om mij A&B brevet te halen.

En even bijtanken
:http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=2118842