,Gisteren had ik het geluk dat Lenn hier op bokt bij ons op stal was! Lenny had haar mega-groot toestel bij zich en we kwamen op het idee om foto's van Koriander en mij te maken. Koriander is een 8 jarige ruin van King Kadanz. Hij is 1.45m groot. Hij loopt Z1 zowel thuis als op de wedstrijden. Onze training is heel gevarieerd. Dressuur, springen en veel in de bossen. Als we thuis aan het dressuren zijn houd ik me op het begin vooral bezig om hem lang en laag te rijden, zodat hij daar lekker soepel van wordt. Dan begin ik hem op te pakken en doen we eerst wat overgangen. Daarna zet ik alle oefeningen in. Hij hoeft dit natuurlijk niet iedere dag te doen, af en toe rijd ik hem alleen ontspannen of gaan we naar de bossen. Het springen gaat hem heel goed af, we hebben nu een tijdje springles en die afwisseling doet hem goed.
Over grote problemen is niet te spreken met Korrie. Af en toe is hij minder soepel dan normaal maar dan rijd ik hem gewoon wat langer ontspannen en dan komt dat ook weer goed. Na al die jaren vindt hij de buitenbak wel ooit spannend. Maar het fijne is wel dat er dan mooie foto's uit kunnen komen!
Door de buien heen zijn er toch nog mooie plaatjes uitgekomen. Lenn, nogmaals bedankt voor de prachtige foto's! Hier zijn ze dan;1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Als je er toch bent, laat dan even een berichtje achter!

Ik word blij van deze foto's