Koriander (z1) @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saszkiia91

Koriander (z1) @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:06

Hallo Haha! ,

Gisteren had ik het geluk dat Lenn hier op bokt bij ons op stal was! Lenny had haar mega-groot toestel bij zich en we kwamen op het idee om foto's van Koriander en mij te maken. Koriander is een 8 jarige ruin van King Kadanz. Verder is hij 8 jaar oud en 1.45 m groot. Hij loopt Z1 zowel thuis als op de wedstrijden. Ik train hem heel gevarieerd, zowel dressuur als springen en in de bossen! Problemen heeft hij op het moment niet, ook nooit echt gehad. Door de buien heen zijn er toch nog mooie foto's uitgekomen. Lenny, nogmaals bedankt voor de prachtige foto's!

Hier de foto's:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Als je er toch bent, laat dan even een berichtje achter! Doei!

kimmysan

Re: Koriander (z1) @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:11

Ohh... Ik ben verliefd Haha! .. Wat een mooierd!!
Er zijn niet echt foto's van de zijkant ofzo, maar het lijkt alsof je je voeten ver in de beugels hebt.. Klopt dat?? Of is dat schijn??
Verder niks op te merken Knipoog

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:33

super mooie combinatie, je hebt hem echt aan het lopen Lachen
wat voor zadel heb je? lijkt me echt lekker zitten !
vind dat je jou handen heel netjes hebt, en jou houding verder ziet er goed uit, alleen soms lijkt het dat je onderbenen niet stil blijven.

Saszkiia91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:37

Bedankt voor de reacties! Hij liep ook erg fijn Lachen. Ik heb een euroriding luxor zadel, superfijn! Dat mijn benen te ver in de beugels zitten, of niet stil liggen heb ik nooit echt last van en nooit iets van gehoord, maar ik zal er op gaan letten! Groetjes Saskia

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:37

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

En voor de 3de keer, er staat niet bij waar je specifiek op aan het trainen bent.