Vorige week woensdag 2 juli is Lindsey (Toushie van bokt) hier geweest om Porsche op de foto te zetten. Ik had eigenlijk nog weinig echt mooie rijfoto's van Porsche, dus ben haar ook zeer dankbaar voor deze sessie! Ik vind ze erg mooi geworden
Porsche is nu 5 jaar en ik heb haar zelf mak gemaakt op 3,5 jaar. We rijden dressuur en endurance en hopelijk is ze drachtig van Wup, voor mei volgend jaar. Ik kan haar 18 juli scannen
Ohja ik moest bijvoegen wat ons niveau is, nou ik rijd geen wedstrijden met haar, dus ja dat vind ik moeilijk te zeggen (nogal onzinnig ook), ik denk ongeveer L niveau, maar dat moet je maar aan de kenners vragen. En de punten waar je me op mag verbeteren, tja dat vind ik ook moeilijk te zeggen van mezelf, daar is bokt toch voor? Dat je verbeterpunten van elkaar krijgt?? Daarom plaats ik foto's, om te vragen wat jullie ervan vinden en wat jullie vinden dat ik moet verbeteren. Als ik dat zelf al weet, hoef ik geen foto's meer te plaatsen
Nogal vage regels, maargoed zal er 1 noemen, mijn handen meer voor me plaatsen??Hier de foto's:
Even instappen
Losdraven
Ietjes lager inzetten, achterbeentje komt mooi mee
Nice Porsche
Gallopje, niet zo moeilijk kijken
Drafje
'Je haar danst'
En nog even poseren voor de camera
Let niet op mijn vetkwabben
Lindsey nogmaals bedankt voor deze mooie shoot!
Groetjes Melina