Even voorstellen mijn 'nieuwe aanwinst' Jolanda, een 17 jarige merrie. Ik rijd Jolanda voor de familie Edzes (Marriël_ @ bokt) en het is de bedoeling dat ik haar straks op wedstrijd uit ga brengen. Titel is misschien wat verwarrend maar met mijn pony (Mister) rijd ik M2 en Jolanda heeft dubbel Z2 gelopen. We kennen elkaar nu al wat beter maar van een ponietje van 1.46 is het een hele overgang naar een paard van 1.68 met enorme bewegingen.
Iig maken we progressie. 
Ik ga waarschijnlijk eerst een aantal keer B HC starten, elkaar leren kennen op wedstrijdterrein en dan direct officieel het M2 in.
Ik moet heel erg letten op mijn binnenhand (ik stuur teveel in de bochten) en het uitzitten van de beweging is ook niet altijd even makkelijk. Ik stel haar iets ronder in zodat ze me goed laat zitten en we werken vooral aan ontspanning, ondertussen pakken we enkele M/Z oefeningetjes mee zodat zij het ook 'spannend' blijft vinden.

Overigens, ik rijd inderdaad met S&T maar binnenkort gaan we overschakelen op het meer met trens rijden.
Hoop dat het topic aan de regels voldoet.

Instappen

Idem

Losdraven

Galopje

Commentaar welkom, wees wel een beetje lief, ik rijd haar pas 1 á 2 maand wat serieuzer
alleen zou je je hakken wat meer uit moeten drukken. 

Zal idd wel een hele overgang zijn voor je van een pony naar een paard