We hebben nu 5 winstpunten in de L2
In de 'training' zijn we vooral bezig met rechtrichten, achterhand gebruik en de plaatsing van het binennachterbeen. Ik moet er verder erg op letten dat ik rechtop blijf zitten en dat ik geen pianohandjes krijg. Robin vind het wijken erg moeilijk, hij gooit vaak zijn achterhand voor en verliest tempo. De nagefelijkheid is iets wat we wel meepakken, maar dat vind ik voor hem geen must.
Ik heb donderdag erg fijn kunnen rijden, de nagefelijkheid was voor zijn doen met grote stukken erg goed! Mijn eerste proef was de beste L2 proef die ik ooit heb gereden met hem. De tweede was hij al wat moe en hebben we gewoon rustig aan gedaan. Alletwee de jury's waren helemaal weg van Robin en kreeg erg leuk commentaar. Reden om weer helemaal trots te zijn natuurlijk! Helaas geen winstpunt: 176 en 175, maar voor mij geen reden om minder trots te zijn. We hebben weer heerlijk gereden met mijn oudje!
We rijden vooral met het motto: have fun!!
Ik hoop dat mijn topic zo aan de nieuwe regels voldoet, nu dan maar eerst de foto's

even om een betere reactie vragen

wat leuk dat jullie ook van Graaf Janshof pony 's op stal hadden!
maar de meeste komen van Marvel! De meeste pony's heten bij ons Westland erachter
. Maar heb hem liever zo dan dat ik het er niet meer aangevoerd krijg op deze leeftijd.