Dan hier mijn pony, Never Mind.
Ik heb alle foto's verzameld die ik heb, en daaruit de mooiste 15 gekozen. Het zijn allemaal foto's van concoursen, van begin tot eind.
Eerst even wat info over haar:
Never Mind is een merrie van 13 jaar. Ze is erg lief, maar kan aardig druk worden onder het zadel. Ze was mijn springpony, dus dressuur deed ik er bijna niet mee, al reed ik wel veel dressuurmatig thuis. Ik reed M springen, maar het ging niet zo goed. In het begin wel, maar toen het buitenseizoen aanbrak opeens niet meer. Dus toen hebben we besloten haar te verkopen, aangezien ik vorig jaar hetzelfde had, maar toen ben ik teruggegaan naar de L. Vrijdag 4 juli zijn er mensen wezen kijken en diezelfde avond is ze verkocht.
In de laatste weken dat ze nog bij ons staat, probeer ik te werken aan mijn handen. Ik doe er alles aan, maar ze zijn nog steeds onrustig. Daarom wordt ze drukker en loopt ze minder nageeflijk. En ook, zoals op (bijna) alle foto's kunt zien, dat ik te ver naar voren vlieg bij het springen.
Tips hiervoor zijn altijd welkom.
Dan nu de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

De foto's staan niet op volgorde.
Het vorige topic werd gesloten, dus ik hoop dat deze nu wel aan de regels voldoet.
Als er iets fout is, kun je dan ook zeggen wat?
Dan doe ik het de volgende keer niet fout.