Lorna @ work in de regen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_M

Lorna @ work in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 22:19

Vanavond nog even lekker op lorna gereden mn vriend was er toch dus ik dacht ach waarom ook niet? prop m een fototoestel in sn handen. Ik had eigenlijk verwacht dat elke foto zwaar zou mislukken maar er zaten toch aardig redelijke foto's tussen dus ik vond ze wel even goed genoeg om hier te plaatsen (het was immers zijn eerste keer met een spiegelreflex in sn handen Sigaar )

Ik rijd met lorna voor mezelf, geen wedstrijden dus maar wil misschien wel gaan starten. Momenteel rijden we ongeveer op B/L niveau en heb ik aventoe priveles. Op dit moment ben ik met lorna bezig met overgangen en het loslaten. Ze wil de laatste tijd zichzelf nog wel is even vastzetten of dr hoofd terug in de lucht gooien wanneer ik ontspan. Ik zou dus graag wat kritiek willen.
Ik heb ook niet op alle foto's mijn teugels op maat vooral omdat ik wil dat ze zelf loslaat en niet in mn handen gaat hangen of zich vast gaat zetten. De foto's staan niet op volgorde.

Eigen commetaar:
* Tenen naar binnen
* Soms kieper ik wat naar voren

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Stephanie_M

Re: Lorna @ work in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 23:02

Overigens rijd ik bijna nooit met dit zadel XD daarom heb ik ook wat meer moeite met mn tenen en mn benen stil houden:).

Ik hoop op wat kritiek zodat ik dingen kan verbeteren.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 23:06

Vind het er wel goed uitzien hoor! Lachen
Pas alleen op dat ze haar hoofd niet kantelt, maar dat kan ook een moment opname zijn geweest, natuurlijk!
Verder niet 1 teugel naar "achter" trekken maar allebei op dezelfde hoogte houden (foto 1) ..
Ga zo door! Komt helemaal goed met jullie Haha!

Volgende keer foto's met een lekkere zonnige achtergrond? Tong uitsteken

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 23:09

Jasia schreef:
Vind het er wel goed uitzien hoor! Lachen
Pas alleen op dat ze haar hoofd niet kantelt, maar dat kan ook een moment opname zijn geweest, natuurlijk!
Verder niet 1 teugel naar "achter" trekken maar allebei op dezelfde hoogte houden (foto 1) ..
Ga zo door! Komt helemaal goed met jullie Haha!

Volgende keer foto's met een lekkere zonnige achtergrond? Tong uitsteken

Dankje zal er op letten!:D
Hoofd kantelen doet ze indd soms dan heb ik ook mn teugels soms net 2cm ongelijk:P is dus inderdaad soms net even een moment maar wel iets om op te letten.
En ja ik hoop de volgende keer een iets leukere achtergrond te hebben:P, en ik hoop dat mn vriend dan ook iets beter met mn fototoestel om kan gaan Pling

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 16:29

Uhhmm verder niemand.. Boos!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 20:29

Haha nou ja oefening baart kunst, niet waar?
Is ook een goed smoesje om hem nog een keer foto's te laten maken! *LOL*

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:27

Hey Stef! Jij ook hier??? Leuke foto's hoor, leuk paard, loopt netjes, lekker ontspannen beeld. De laatste foto mag er zijn zeg, leuk plaatje.
Nou tot morgen op het werk dan maar he Knipoog
Groetjes, Caroline!