Hoi,
Ik rijd sinds kort een ander paard, dat paard kent de wissels (erg vervelend soms).
Ik zelf heb er met haar niks mee gedaan, was er per ongeluk achter gekomen toen ik mijn balans licht verloor en mijn andere been iets naar achteren ging. Maar bij de rechtergalop springt ze nu iedere keer heel snel over en dan ook weer heel snel terug, het gaat gewoon zo snel dat ik het niet door heb voordat 't alweer gebeurd is. Er zit ook geen bepaalde continuiteit in.
Ze doet 't alleen wanneer ik haar goed op de buitenhand heb. Heb ermee zitten 'spelen', zovan: wanneer doet ze 't wel, wanneer niet..
Ze doet het niet wanneer ik veel binnenhand neem, máár zo kán en wil ik ook niet (geen proef) rijden, dan valt ze gewoon zwaar over de buitenschouder weg.
Hoe kan ik hier 't beste mee aan de slag gaan. Ik ga 't dinsdag ook voorleggen aan instructrice, maar hoop dat jullie ondertussen nog tips hebben waar ik morgen iets mee kan.
Edit: Ze wordt in de galop altijd erg heet, opzich is dat geen probleem. Maar denk dat 't wel ook deels daarmee te maken heeft.