Maar doordat ik het heel druk heb en het veel te warm is schiet het serieuze werk er nog al eens bij in en maken we vaker een lekker bosritje.
Maar vandaag toch weer eens aan het werk gegaan na drie dagen bos...
Meneer had er totaal geen zin in en vond alles "eng". Er waren nieuwe hooipakken gekomen en daar was geen plek voor op het terrein dus die waren aan de rand van de bak gezet. Omdat het nogal waaide klapperde het als een gek en gingen we soms iets harder dan gepland door de bak heen.
Daarnaast vond hij mijn vriend ook veel interessanter dan werken.
Dit is bij Toy eigenlijk altijd al een groot probleem geweest. Alles is interessanter dan dat ik ben.
Op wedstrijden is dit altijd helemaal een drama omdat daar alles nieuw is en dus veel belangrijker dan het baasje (of degene die de baas hoort te zijn lijkt het wel..) Ik ben met hem tot het L1 gekomen en mag naar het L2 maar dat is niet meer gelukt sinds hij in de lappenmand heeft gezeten en we nu geen trekhaak meer hebben.
Ik krijg hem dan meestal wel weer afgeleid maar hij loopt dan voor geen meter meer... Ik krijg hem niet meer rond in de hals en zo gauw ik iets wil gaan doen gaat hij er tegen in.
Heel frustrerend dus.
Maarja hier de foto's dan kunnen jullie zelf oordelen.

1. Hier liep hij op zich wel lekker maar nog niet los genoeg in de hals.

2. Hier had ik net de middendraf gedaan maar kreeg ik hem amper terug en heb ik (heel slecht mijn handen zo laag en breed hier moet ik echt wat aan doen)

3. Dit is een foto waar ik wel redelijk tevreden over ben op het kantelen van zijn hoofd na.

4. En dan hier duidelijk het probleem waar ik mee zit. Meneer stelt aan en ik ben alles kwijt.

5. Pfff zo'n kont en er nog niet op kunnen blijven zitten haha...

6. En weer afgeleid door de camera.

7. Jammer dat hier zijn voetje niet opstaat want deze vind ik dus wel netjes.

8. Poging tot het inzetten van schouderbinnenwaarts. Ik moet mijn ellebogen meer aansluiten en rechtop blijven zitten.

9. En mijn vriend er nog even op.
Zo dit waren ze.
Ben heel benieuwd naar jullie tips!
Alle opbouwende tips zijn welkom want de foto's confronteerde me weer eens met hoe het er uit ziet..
(en vooral hoe beroerd mijn houding is....)
Heel leuk paard!! Ohh zo eentje wil ik ook