Tsja wat moet ik nou over Anneloes vertellen?!
Zo'n 2 jaar geleden kwam ze bij mij als angstig paard, ze vertrouwde niemand, ze beet, trapte, steigerde, met rijden deed ze alles verkeerd, iedereen was bang van haar.. Niemand had vertrouwen in haar en iedereen vond dat ik haar maar moest verkopen..
Ik wilde verder met haar gaan want ik wist; ze is mijn meisje..
En nu 2 jaar later staan de mensen die haar hadden "opgegeven" met open mond te kijken..
Anneloes is veranderd in een lief, rustig, vrolijk paard en ze heeft alle vertrouwen in mij..
Dat angstige, vervelende "rot" paard is hetzelfde paard dat nu naar me toe komt draven, zachtjes hinnikt en haar hoofdje op m'n schouder legt..
Anneloes is een paar maandjes geleden veranderd van stal en daarmee ook een stuk liever geworden tegen andere mensen.
De osteopathie behandelingen hebben ook wonderen gedaan! Ze kan nu veel meer, d'r pijn is weg!
Wat ik met Anneloes wil bereiken? Rust, ontspanning en vertrouwen, dan ben ik blij!

Nou genoeg gezeur, hier de foto's!
Voor:

Na:

Eerst:

Nu:

Van dit:

Naar dat:

Eerst zo:

Nu zo:

Van dit:

Naar dit
:
En van zo:

Naar zo:

En het gaat steeds beter en beter, ik ben hartstikke trots op m'n kleine meid ze doet ZO haar best!

Bedankt voor het kijken en nu je hier toch bent, een berichtje zou leuk zijn!

Groetjes Jacyntha en Anneloes!
Sorry als het verkeerd staat

En ze heeft echt staan steigeren, trappen, bijten, noem maar op.. Maar nu is ze echt geweldig
Ik kan geen commentaar bedenken iig, dus misschien wordt deze reactie wel weer verwijderd 

)