Silano
Silaan is van Danielle_1 hier op bokt, en ik heb de mazzel dat ik haar een maandje mag bijrijden, omdat Sanne (SannevM) haar op 1 augustus voor vast gaat bijrijden.
Silaan is 9 jaar oud, en we zijn vooral bezig met de basis, dus lekker ontspannen en vooral over haar rug laten lopen. Ze is een hele poos niet meer serieus aan het werk geweest, dus de foto's zullen echt nog wel wat te wensen overlaten!
We hebben ook een sprongetje gemaakt, en dit was voor Silaan ook al een poos terug, dus we zijn super tevreden met hoe ze zich nu 'gedraagt'
. Haar problemen zijn vooral haar balans. Ze wil erg graag tegen het hek aan gaan plakken, en negeerd dan je been volkomen. Wanneer je druk blijft geven gaat ze vreselijk overhaast lopen. Dit probleem lijkt mij nu al een stuk minder. Leuk om de resultaten van het oefenen te merken!
. Ook valt ze erg terug qua tempo wanneer ze het moeilijk vindt. Silaan komt erg tegen de hand aan het begin wanneer je haar vraagt. Als ze eenmaal loopt, gaat dit uitstekend, maar ze toont dus wel protest, ook als je haar voor vrij laat, zodra ze iets moeilijk vind gaat dat hoofd de lucht in. Op de foto's mag ze er nog iets meer doorheen, maar ik ben echt super tevreden! Ik

Zoals hierboven al vermeld staat rij ik Silaan alleen voor de maand Juli. Dit was de derde keer dat ik op haar zat. Ik rij nu ongeveer 11 jaar, en over het algemeen rij ik nu op L2 niveau. Natuurlijk is het altijd even wennen op een vreemd paard, dus alle puntjes waar ik wel vooruitgang in heb geboekt met m'n vaste bijrijpaard gingen even verloren bij Silaan
. Ik moet mijn armen veel meer buigen, en mijn onderbenen leiden echt een eigen leven zo af en toe
. Ik mag wat meer ontspannen in mijn schouders, en soms zit ik als een zoutzak
. Over het springen; ik heb al ruim 3 jaar niet meer gesprongen. Bij deze even genoeg gekletst, en op naar de foto's!
(ze staan niet op volgorde, en natuurlijk hebben we ook in/uitgestapt!)
Mijn armen meer buigen, en tenen naar binnen.

Zelfde commentaar als op de vorige.

Rechtop zitten!

Binnenhand gaat aan de wandel

Als slot nog een springfoto. Ik moet meer ruimte geven met mijn handen, maar dinsdag heb ik springles, dus dat komt goed!
. 
En natuurlijk; Sanne! Zoveel tegenslagen, en nu eindelijk een súperbijrijpaard! Natuurlijk kon ze het niet laten en moest ze er even op! Ze heeft Silaan nog even opgepakt om te 'proberen' en hierna uitgestapt. We weten dat de rijkleding niet ideaal is.

Nou, kom maar op met het commentaar, maar hou het netjes!

@ Roosmarijn: Bedankt voor de foto's!
@ Sanne: De les was wederom weer super

@ Danielle: Super dat ik Silaan mag rijden!
.

dus zoek iets daartussenin