ik heb sinds kort eindelijk weer een zadel.
Nou vragen jullie je natuurlijk af waarom geen zadel dan ?,gegin het jaar begon het paard begon heel erg te protesteren, dat vond ik al raar want normaal deed ze nooit zo.
dat bleef een lange tijd zo,wij daarom de fysio erbij gehaalt en ja hoor flinke blokade in de rug.
Maar die blokade zat er al een tijdje bleek dus,dus de fysio moest 2 keer komen na de tweede keer zat alles weer goed.
Maar hoe kwam die blokade daar ? nou bleek dat het door het zadel kwam,maar we werden pas echt kwaad toen we hoorden dat het zadel nooit goed heeft gelegen het zadel is dus helemaal verkeert aangemeten
dus er moest een nieuw zadel op.Nou heb ik al iets van 2-3 maanden zonder zadel gezeten,wij vonden het wel lang genoeg wij gebeld naar het bedrijf waar het zadel vandaan moet komen en zij konden onz vertellen dat het allemaal super sloom ging bij de leverancier dus mijn liefe moeder
gevraagt of me dan geen leenzadel konden krijgen,zo gezegt zo gedaan ! dus nu heb ik een leen zadel dus ik gisteren les gehad maar wat me opvalt is dat ze nu heel erg zwaar is en heel erg dramt nou weet ik dat ik dan veel naar voren moet rijden maar over dat drammen ja wat moet ik daar mee ?!Groetjes Ashley
Ik hoop dat jullie tips hebben !