Nu heeft Willem sinds december 2007 last gehad van slijmbeursontsteking in zijn voorhoeven. Dit heeft als gevolg gehad, veel bezoekjes aan dierenarst Knoop in Slootdorp. Sinds mei mogen we weer rustig aan rijden. Omdat ik erg bang bang ben dat hij weer opnieuw deze blessure krijgt, heb ik sinds 3 weken les op de Antoinne de Bodt methode van een officiele trainster van hem (Jolieka hier op bokt).
Ik vind het rijden op deze manier nog echt heel erg moeilijk en soms spookt zelfs het idee door mijn hoofd om weer op de 'oude' manier te gaan rijden. Maar Willem loopt nu wel voor het eerst echt op zijn eigen benen en er zitten soms hele goede ontspannen stukken tussen. Voel me alleen vaak nu wel weer een beginner...... Hopelijk zullen de foto's er na een tijdje beter uitgaan zien.
Misschien zijn er mensen die ook op de AdB methode rijden en me nog wat tips kunnen geven adh van de foto's.
Met Willem ben ik voor zijn blessure net gestart in de B. En we willen 21 september weer onze rentree gaan maken in de B.
(foto's zijn door een kind van 7 jaar oud gemaakt, vandaar dat ik niet in het midden op de foto's sta )

moe van alle inspannigen

). Nu hamert Brenda erg op de stand van mijn handen, maar dat gaat nog niet zo automatisch......